Stara Mydlarnia – w jubileuszowym roku firma postawiła na unowocześniony wizerunek marki

Stara Mydlarnia – w jubileuszowym roku firma postawiła na unowocześniony wizerunek marki

Stara Mydlarnia obchodzi w tym roku 20-te urodziny. Jej twórcy zdecydowali, że to doskonała okazja, aby wprowadzić zmiany w wizualizacji brandu. Odświeżony wizerunek to odpowiedź na trendy, które wpływają na branżę beauty oraz ukłon w stronę wyraźnie rosnącej grupy coraz młodszych konsumentek marki.

Stara Mydlarnia to popularna polska marka. Powstała w 2001 roku. Jej pierwszy firmowy sklep powstał na bydgoskiej starówce (działa do dziś!). Przez ostatnie 20 lat firma dynamicznie się rozwijała. Marka wchodziła w kolejne kategorie produktowe, pod jej szyldem powstawały kolejne sklepy – także w dominującym obecnie modelu franczyzy, a produkty trafiały do wiodących sieci handlowych. Jednocześnie mocno intensyfikowała działania eksportowe.

- Staliśmy się marką utożsamianą z przyjemnym domowym spa. Marką bardzo lubianą, a wiadomo, że w biznesie kosmetycznym sympatia konsumenta ma olbrzymie znaczenie – mówi Sylwia Brzuska, współwłaścicielka firmy.

Sukces? Zakochani w marce klienci!

Stara Mydlarnia to dziś duża rodzinna firma produkująca naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ważną częścią jej działalności jest produkcja całkowicie ręcznie wyrabianych mydeł w blokach, muffinek, creamersów i kul do kąpieli - „hand made by Stara Mydlarnia”.

Firmę, która łączy tradycje z nowoczesnymi rozwiązaniami, tworzą ludzie pełni pasji i zaangażowania, a przede wszystkim niespożytej energii i wyjątkowej kreatywności. Właściciele firmy podkreślają, że przez te wszystkie lata mieli okazję współpracować ze wspaniałymi osobami, które dołożyły swoją cegiełkę w rozwój Starej Mydlarni.

Właścicieli bardzo cieszy rosnące grono zadowolonych klientów. Zarówno tych wiernych, jak też nowych konsumentek, które odkrywają markę i zachwycają się jej produktmi. - To nasz olbrzymi sukces i powód do dumy. Stara Mydlarnia swój sukces opiera nie tylko na tworzeniu wysokiej jakości produktów. Jej wyjątkowość polega na stworzeniu konceptu, który pozwolił codzienną pielęgnację, od stóp do głów, zamienić w rytuał spa - podkreśla Sylwia Brzuska.

Dzisiaj Stara Mydlarnia to sieć kilkudziesięciu sklepów własnych i franczyzowych, sukcesy w eksporcie, duży udział sprzedaży w sieciach perfumeryjnych i drogeriach, nowoczesne hale produkcyjne, laboratorium oraz szereg prestiżowych nagród kosmetycznych.

Świeży design

Rynek kosmetyczny podlega silnie wpływom trendów, także tym generowanym przez social media. Dwudziestolecie marki na rynku, a przy tym rosnące zainteresowanie brandem wśród coraz młodszych konsumentek, stały się więc idealną okazją do odświeżenia wizualizacji marki.

Stara Mydlarnia postawiła na nowoczesne logo, które jest bardzo kobiece, ale przy tym manifestuje siłę i pewność. Nowym wiodącym kolorem marki jest pastelowy róż. Nowe logo pojawiło się już na nowych produktach marki. Zmiana zajdzie również w materiałach POS, wszystkich materiałach marketingowych, dokumentach firmy czy strojach pracowników sklepów.

Kapitał doświadczenia i czucie trendów – to dziś jest atutem marek kosmetycznych.

Stara Mydlarnia zdecydowanie chce wciąż rozwijać się w obszarze, w którym zdobyła wysoką rynkową ekspertyzę. Stawia przy tym na bliskie relacje z konsumentkami, chce odpowiadać na ich potrzeby, a poprzez odświeżony design współgrać z poczuciem estetyki inspirowanej wpływem cyfrowej rewolucji.

# Newsy producenci
 reklama