Spotkanie prasowe z marką Jan Marini

Spotkanie prasowe z marką Jan Marini

27 września marka kosmetyczna Jan Marini zorganizowała spotkanie w restauracji Qchnia Artystyczna poświęcone pielęgnacji skóry w duchu koncepcji Good Skin Day.

Wydarzenie miało formę śniadania, podczas którego gościnie miały okazję poznać bestsellerowe produkty marki oraz zdobyć cenne porady od doświadczonych kosmetologów. Partnerem wydarzenia był Topestetic, polski sklep internetowy z wyselekcjonowanymi kosmetykami najlepszych marek.

Jan Marini to amerykańska marka, która powstała w 1994 r. i od lat cieszy się uznaniem klientów na całym świecie dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom i profesjonalnym produktom do pielęgnacji skóry. Warto dodać, że w Polsce jest dostępna od 2020 r. "Good Skin Day" to nie tylko idea spotkania, ale także filozofia holistycznej pielęgnacji, która podkreśla znaczenie zdrowej i pięknej skóry każdego dnia. Podczas śniadania osoby uczestniczące miały okazję poznać produkty Jan Marini, które od lat gwarantują doskonałe rezultaty w pielęgnacji skóry.

Eksperci marki i kosmetolodzy podzieli się sekretami dotyczącymi efektywnego wykorzystania kosmetyków oraz udzielali cennych porad związanych z pielęgnacją skóry, pomagając uczestniczkom wybrać odpowiednie produkty i dostosować je do ich indywidualnych potrzeb. Jan Marini to marka, która w wielu swoich działaniach jest pionierem. Jako pierwsza połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden wielofunkcyjny produkt czy zastosowała w swoich formułach lipofilową formę witaminy C w synergii z DMAE. Również jako jedna z pierwszych wprowadziła dermokosmetyki do gabinetów kosmetycznych. Jan Marini jest również pionierem we wprowadzeniu antyoksydantów do kosmetyków przeciwsłonecznych. Marka stawia również na opatentowane składniki i badania w niezależnych ośrodkach.

Filary pielęgnacji Jan Marini stoją w w zgodzie z nurtem holistycznej opieki nad skórą, której trzonem są właściwe produkty dostosowana do indywidualnych potrzeb skóry, zawierające składniki aktywne oraz łączącej domową pielęgnację z procedurami gabinetowymi.

# Newsy producenci
 reklama