Mitchell, który ma 36 milionów obserwujących na Instagramie, została zaangażowana, aby wzmocnić strategię komunikacji marki Maybelline polegającą na wyrażaniu siebie przez konsumentów. Pierwsza kampania 37-latki dla marki należącej do L'Oréal będzie promować tej jesieni dwie nowości Maybelline.
„Wierzymy w moc wyrażania autentycznego siebie” – powiedziała Trisha Ayyagari, Global Brand President Maybelline NY. „Jako aktorka, przedsiębiorczyni i mama, Shay Mitchell, wytycza ścieżkę w świecie, który jest naprawdę jej własny – inspiruje do podejmowania nowych przygód i odkrywania swojej indywidualności. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że możemy powitać ją w rodzinie Maybelline.” - dodała.
Mitchell zyskała sławę dzięki serialowi dla nastolatków, a wcześniej była twarzą marek Bioré Skincare, Buxom i Cacharel Parfums. Komentując swoją nową rolę w Maybelline, Kanadyjka powiedziała: „Jako marka, która zawsze ceniła wyrażanie siebie i indywidualność, to zaszczyt być częścią jej historii”.
Do poprzednich światowych ambasadorek Maybelline należą DJ Peggy Gou i modelka Josephine Skriver.