Bardzo podobna myśl zainspirowała założyciela marki SEYSSO, Wojciecha Madeja, aby stworzyć brand wykorzystujący technologię soniczną i wprowadzić na rynek wysokiej jakości, zaawansowane urządzenia, które pozwalają na profesjonalną higienę w domowych warunkach. To właśnie dzięki codziennej profilaktyce możemy zatroszczyć się o zdrowie zębów i dziąseł i dłużej cieszyć się pięknym uśmiechem oraz dobrym samopoczuciem. W końcu w zdrowym ciele zdrowy duch - a jama ustna również wpływa na ogólny stan i kondycję naszego zdrowia.
Ponieważ o profilaktyce higieny jamy ustnej wciąż mówi się za mało, powstała kampania Polska mówi #aaa - dokładnie tak samo, kiedy dentysta kazał otwierać buzię podczas badania, kiedy byliśmy dziećmi. Inicjatorem kampanii jest Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i przy współpracy z partnerami, podejmują wspólne działania na rzecz edukacji i promocji zdrowia zębów i dziąseł. Każdy z nas może dołączyć do akcji poprzez zgłoszenie na interaktywnej mapie kampanii.
SEYSSO edukuje swoich klientów i zwraca uwagę, jak prawidłowo pielęgnować jamę ustną, a także jak bardzo potrzebna jest zmiana perspektywy na temat codziennej higieny zębów i dziąseł. Natomiast zeszłoroczna kampania marki #SmilePositive tworzy przestrzeń do rozmów o uśmiechu i redefiniuje, czym jest idealny uśmiech. Kampania, do której zostali zaproszeni pracownicy SEYSSO, zrywa z powielanym modelem śnieżnobiałego, równego uśmiechu, jako wyznacznika i wzoru. Uśmiech, tak długo jak jest zdrowy i autentyczny, jest idealny.