Sensum Mare przedstawia nową identyfikację wizualną

Sensum Mare przedstawia nową identyfikację wizualną

Po 6 latach działalności na rynku beauty, Sensum Mare wprowadziło unowocześnioną identyfikację wizualną. Marka kosmetyczna wychodzi naprzeciw obecnym trendom w designie oraz wciąż zmieniającym się wymaganiom klientów.

Odświeżony logotyp czy nowe projekty opakowań kultowych kosmetyków – to tylko początek rebrandingu zaplanowanego na najbliższy rok.     

Nowa identyfikacja wizualna Sensum Mare

Marka zaprezentowała nową identyfikację wizualną już w zeszłym roku przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO. Również maska pod oczy oraz krem do rąk, które premierę miały w listopadzie 2023 zaprojektowane zostały w nowym designie którym marka będzie podążać w tym roku.

Styczeń nowego roku przyniósł odświeżoną wersję serum z witaminą C. Wszystkie zmiany podyktowane są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi potrzebami klientów. Sensum Mare już teraz jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku. Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy. Od samego początku powstania założyciele marki chcieli, aby identyfikacja wizualna brandu była nowoczesna, premium i zgodna z najnowszymi trendami. W 2023 roku zdecydowali się więc na rebranding przy okazji premier nowości.

Ewolucja, nie rewolucja

- Rebranding jest ewolucją nie rewolucją choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd.  Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku jak również podążania i kreowania rynkowych trendów - mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki Sensum Mare.  

Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel marki, dodaje: - W ostatnim czasie zaprezentowaliśmy nowe opakowanie naszego kultowego już produktu serum ALGOPRO C. Zgodnie z nową identyfikacją wizualną zaprojektowane zostały również ostatnie premierowe produkty - serum ALGOPRO PEPTYDY, serum ALGOPRO CERAMIDY, maska pod oczy ALGOMASK oraz krem do rąk ALGOBODY. To pierwszy rebranding od momentu założenia marki. Niespodzianką dla naszych klientów będzie to, że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków. To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy. Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok.

# Newsy producenci
 reklama