Samarité z kampanią skierowaną do mężczyzn

Samarité z kampanią skierowaną do mężczyzn

Rusza ogólnopolska kampania polskiej marki Samarité skierowana do mężczyzn. Jej celem jest uświadomienie panom, że nie muszą znać się na pielęgnacji – wystarczy, że zaufają technologii i wiedzy Samarité, a Divine Cream stanie się ich nowym ulubionym niebieskim kremem do twarzy. Ten kosmetyk sprzedaje się co 7 minut w Polsce!

Idealna „męska” pielęgnacja? Szybka, prosta, skuteczna i taka, która nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Doskonale wie o tym marka Samarité, która postanowiła przekonać mężczyzn, że ma w swojej ofercie krem do twarzy, który spełnia wszystkie te wymagania. Niebieski Divine Cream jest bezolejowy, dzięki czemu momentalnie się wchłania i nie czuć go na skórze, a jednocześnie zawarte w nim emolienty silnie nawilżają, regenerują i pomagają łagodzić podrażnienia. Krem można stosować na dzień i na noc, na twarz i pod oczy – zastępuję kilka różnych kosmetyków, a jego unikalny skład sprawia że panowie nie muszą wiedzieć, czy ich skóra jest sucha, normalna czy wrażliwa – Divine Cream dopasuje się do potrzeb każdego rodzaju cery.

Jego niebieski krem

Kampania „Jego nowy niebieski krem do twarzy” poświęcona niebieskiemu Divine Cream potrwa przez cały marzec. Obejmie obecność na tyłach autobusów w kilkunastu największych miastach w całej Polsce oraz na wejściach do pierwszej linii warszawskiego metra, a także wysyłkę PR do niemal setki męskich osobowości. O akcji opowiadać będą zaprzyjaźnieni z Samarité blogerzy i influencerzy, a layouty wizualizujące kampanię pojawią się w sferze digital i prasie drukowanej. Ponadto marka przygotowała serie publikacji na swoich SM dotyczących męskiej pielęgnacji oraz specjalny konkurs dla mężczyzn, w którym do wygrania będą cenne nagrody.

Krem nawilżająco-odmładzający do twarzy i pod oczy Divine Cream, cena: 149,99 zł/45 ml
# Newsy producenci
 reklama