RuNo - nowa marka naturalnych kosmetyków premium

RuNo - nowa marka naturalnych kosmetyków premium

Od ubiegłego roku na krajowym rynku przebija się nowa marka kosmetyków – RuNo Cosmetics. Jej właścicielka, Marzena Łukowska-Chmiel z Bytomia, promuje akcję charytatywną na rzecz fundacji wspierającej walkę z nowotworem.

Jeżeli Bytom z czymś się dotąd kojarzył, to raczej z przemysłem ciężkim i ewentualnie męską modą, ale na pewno nie z branżą beauty. Właścicielka marki RuNo Cosmetics przekonuje, że najwyższy czas to zmienić. Marzena Łukowska-Chmiel - która prowadzi w Bytomiu także salon SPA Leśne RuNo - wierzy, że świadoma pielęgnacja to przyszłość. Dlatego stworzyła markę naturalnych kosmetyków premium, o starannie wyselekcjonowanym i bogatym składzie, i jest przekonana, że jej produkty będą pierwszym wyborem dla coraz szerszego grona odbiorców.

W kosmetykach RuNo znajdziemy czyste bogactwo ze świata roślin: witaminy, liposomy, antyoksydanty i skoncentrowane wyciągi, które odmładzają, napinają i rozświetlają skórę.

RuNo to trzy linie podstawowych, naturalnych kosmetyków, które wykorzystują połączenie tradycyjnych składników z najnowocześniejszymi osiągnięciami kosmetologii. W ofercie są kremy i sera w linii regenerującej, nawilżającej oraz odżywczej. Pielęgnację nimi można uzupełnić tonikiem z wyciągiem z ryżu i aloesu czy delikatnym mydłem z olejem kokosowym i czarnym węglem.

Składniki kosmetyków RuNo są wegańskie — dopasowane do potrzeb i oczekiwań nowoczesnych kobiet. Wyeliminowano w nich zbędne wypełniacze, sztuczne konserwanty i parabeny.

- Aż 19 aktywnych składników w jednym kremie można śmiało nazwać bombą witaminową. Wszystko to wyciągi naturalne, m.in. bakuchiol czy olej bakuchi. Jedne mają działanie przypominające działanie botoksu, inne jak retinol, a są przy tym bezpieczne dla organizmu - przekonuje Marzena Łukowska-Chmiel.

Głównym składnikiem linii regenerującej jest bakuchiol, który działa na skórę na wielu poziomach, m.in. poprawia koloryt cery, działa przeciwzapalnie i pomaga skórze trądzikowej. Wśród składników aktywnych znalazły się także skwalan, ekstrakt z opuncji figowej, ekstrakt z guarany, 5 naturalnych olejów, witamina E oraz ekstrakt z żołędzia.

Aktywnymi składnikami w serii nawilżającej są witamina C, wyciąg z ryżu, kwas fitowy, glukonolakton, ekstrakt z żołędzia, ekstrakt z acmella, liposomy z kwasami omega i acerola.

W serii odżywczej dominuje osiem wyciągów botanicznych z całym bogactwem wartościowych składników odżywczych, na czele z kompleksem witamin AEC, wzbogaconym o witaminy F, E i B3.

Wyrazem dbałości o ekologię jest wykorzystanie szklanych opakowań wielokrotnego użytku i papieru z recyklingu.

Za szefową marki przemawia również przejmująca życiowa historia. Kilka lat temu Marzena Łukowska-Chmiel zapadła na chorobę zagrażającą jej życiu.

- To był moment przełomowy w moim myśleniu o sobie i świecie. Musiałam zacząć żyć bardziej świadomie. Chcę o siebie dbać, ale przy tym nie czuć lęku o to, że niszczę sobie zdrowie. Stąd pomysł na kosmetyki naturalne - mówi Marzena Łukowska-Chmiel, która po wielu wzlotach i upadkach ostatecznie wygrała walkę z nowotworem.

Teraz właścicielka RuNa chce się odwdzięczyć za okazaną jej pomoc. Całkowity dochód ze sprzedaży kosmetyków RuNo do końca lutego wesprze Fundację Oko w Oko z Rakiem, zajmującą się profilaktyką nowotworową i wspierającą osoby z chorobami onkologicznymi.

- Leśne RuNo i kosmetyki RuNo powstały z marzeń i wiary, że nawet najgorsze rzeczy, które nas spotykają, można zamienić w dobro. Grupą docelową kosmetyków RuNo są kobiety świadome swoich potrzeb, które stawiają na skuteczną pielęgnację. Chętnie poznają składy używanych preparatów oraz współdzielą filozofię, która skupia się na holistycznej trosce o urodę, zdrowie i dobre samopoczucie – podkreśla szefowa bytomskiej firmy kosmetycznej.

# Newsy producenci
 reklama