Rimmel stawia na inkluzywność i nawiązuje współpracę z pierwszym męskim ambasadorem marki

Rimmel stawia na inkluzywność i nawiązuje współpracę z pierwszym męskim ambasadorem marki

To dopiero skok na głęboką wodę! Tom Daley został pierwszym męskim ambasadorem marki Rimmel. Bo piękno powinno być inkluzywne i dostępne dla wszystkich.  

Złoty medalista olimpijski i podwójny mistrz świata w skokach do wody wspiera misję marki Rimmel, aby przekraczać granice piękna. Tom dołącza do różnorodnego grona twarzy podkładu Match Perfection, wśród których jest też m.in. ambasadorka Rimmel Adwoa Aboah.

Współpraca Toma z Rimmel idealnie nawiązuje do nazwy podkładu  - to tzw. „perfect match”, idealne dopasowanie. Najlepszy brytyjski zawodnik wszech czasów w skokach do wody jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych sportowców na świecie. Jest też uwielbiany za swoją działalność charytatywną, zaangażowanie na rzecz społeczności LGBTQ+, poruszanie ważnych kwestii zdrowia psychicznego wśród sportowców i prywatną pasję do robienia na drutach. Dzięki temu, że pozostaje wierny sobie i walczy o to, w co szczerze wierzy, idealnie dopełnia filozofię marki Rimmel, która promuje autentyczność i indywidualizm. 

O swojej nowej roli mówi: “Czuję się zaszczycony, że zostałem pierwszym męskim ambasadorem Rimmel. Bez względu na płeć, każdy powinien mieć możliwość wyglądać i czuć się najlepszą wersją siebie. To wspaniałe obserwować, jak branża kosmetyczna staje się coraz bardziej otwarta na różnorodność.”

Tom będzie twarzą linii Match Perfection Rimmel London. Jak podkreśla marka: To podkład tak samo wyjątkowy, jak ty i jak każda i każdy z nas.

# Newsy producenci
 reklama