Real Time Marketing: Eva Longoria i domowa koloryzacja włosów

Real Time Marketing: Eva Longoria i domowa koloryzacja włosów

I to jest real time marketing w autentycznym i bliskim współczesnym konsumentkom duchu.  Eva Longoria wrzuca do sieci filmy, jak radzi sobie z rzeczywistością zamkniętych salonów fryzjerskich.

Ta sytuacja, kiedy miliony kobiet na całym świecie, zmagają się z odrostami i blaknącym kolorem, podbija sprzedaż farb do włosów i innych produktów, np. sprayów koloryzujących. Jak widać wystarczy fajna ambasadorka marki i jej smartfon, by wyszedł naprawdę zachęcający materiał...

W najnowszym spocie Eva Longoria dzieli się wskazówkami, jak dobrze ufarbować włosy z Excellence Crème L’Oréal Paris. Jest w tym naturalna, szczera i zabawna.

- Biorąc pod uwagę obecny klimat, musieliśmy znaleźć kreatywne rozwiązania i dostosować naszą reklamę i produkcję. W tym projekcie postawiliśmy na całkowicie autentyczny, domowy film, przestrzegając zasad izolacji - mówi Julien Calot, dyrektor kreatywny w McCann Paris. Longoria spot nakręciła samodzielnie, w domu. Wykorzystała do tego iPhone, a wskazówek udzieliła jej za pośrednictwem Microsoft Teams i telefonu agencja reklamowa McCann pracująca dla L’Oreal.

Efekty poniżej!

 

# Newsy producenci
 reklama