Puig przejmuje większościowy pakiet akcji marki Dr. Barbara Sturm

Puig przejmuje większościowy pakiet akcji marki Dr. Barbara Sturm

Puig nabył większościowy pakiet udziałów popularnej globalnie marki kosmetycznej Dr. Barbara Sturm. Hiszpański koncern podkreśla, że inwestycja wesprze jej międzynarodowy rozwój i wzmocni działania w obszarze profesjonalnym.

Barbara Sturm, założycielka firmy, zachowa mniejszościowe udziały w firmie i nadal będzie pełnić funkcję dyrektora ds. rozwoju produktów i ambasadorki marki.

„Robimy kolejny ważny krok w poszerzaniu naszej pozycji w segmencie premium produktów do pielęgnacji skóry” – powiedział Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. „Nowe partnerstwo wzmacnia segment produktów do pielęgnacji skóry Puig i naszą obecność w USA” – dodał.

To nie pierwsza inwestycja w markę Dr. Barbara Sturm. W zeszłym roku nieujawnioną publicznie sumę zainwestowała w ten biznes Oprah Winfrey. Marka ma zresztą bliskie związki z gwiazdami i celebrytami globalnego formatu.

Barbara Sturm założyła firmę w roku 2011. Marka znana jest przede wszystkim z zabiegów przeciwstarzeniowych. W rozmowie z Cosmetics Business Sturm przyznała, że jej marka rozwijała się „organicznie” dzięki rekomendacjom i poleceniom bogatych i sławnych. „W Hollywood twarze ludzi są ich kapitałem. Są źródłem dochodów. Gdy zatem ktoś odkryje produkt, który mu naprawdę pomaga, nigdy go nie porzuci. To naprawdę coś, czego się trzyma, a potem naprawdę go wspiera” – mówiła w wywiadzie Barbara Sturm.

# Newsy producenci
 reklama