Pro-aging is the new anti-aging - nowa marka kosmetyczna Dr Novicka

Pro-aging is the new anti-aging - nowa marka kosmetyczna Dr Novicka

O ile anti-aging oznacza walkę z upływającym czasem, o tyle pro-aging uczy, jak z czasu uczynić swojego sojusznika. W filozofię pro-agingu wpisuje się innowacyjna marka pielęgnacyjna dr Novicka.

Według badań przeprowadzonych przez agencję badania trendów konsumenckich Mintel, 53% kobiet w wieku 45 lat i więcej szuka produktów do pielęgnacji skóry, które, zamiast obiecywać redukcję zmarszczek, dbają o jej nawilżenie i zdrowy wygląd. Odzwierciedla to rosnący trend w kierunku holistycznych rutyn pielęgnacyjnych – kobiety coraz częściej chcą poprawić ogólną kondycję skóry, a nie walczyć z widocznymi oznakami starzenia. 

“Podejście pro-aging, na którym oparłyśmy nasze działania, to odpowiedź na przesadną walkę z czasem. Dojrzała skóra też może być piękna, trzeba tylko o nią zadbać”. - mówi dr hab. Danuta Nowicka, założycielka marki dr Novicka.

Profilaktyka zamiast naprawy

Pro-aging to filozofia pielęgnacji nakierowanej na profilaktykę. Pro-aging jest odpowiedzią na rosnącą z roku na rok społeczność kobiet, które nie chcą na siłę zatrzymywać czasu, nie chcą poddawać się inwazyjnym zabiegom chirurgii plastycznej i medycyny estetycznej, za to chcą dobrze się czuć i być zadowolone ze swojego odbicia w lustrze. Wygląd ma odzwierciedlać stan ich ducha – kobiety mądrzejszej niż kiedyś, doświadczonej, bardziej kobiecej i ciągle atrakcyjnej. 

Odpowiedzią na nowe oczekiwania kobiet jest marka pielęgnacyjna dr Novicka, której idea zawiera się w haśle: pro-aging is the new anti-aging. Linia kosmetyków dr Novicka bazuje na opatentowanym przez dr hab. Danutę Nowicką kompleksie kwasu hialuronowego z wodą strukturyzowaną.

Tu i teraz

„Kobieta, która czuje się dobrze w swojej skórze, jest silniejsza i może więcej.” - uważa Ewa Ostaszewska-Krawiec, druga z założycielek marki dr Novicka.

Marka dr Novicka to projekt dwóch kobiet, które przyjaźnią się w życiu prywatnym, a uzupełniają na płaszczyźnie zawodowej, łącząc profesjonalną wiedzę medyczną, psychologiczną i doświadczenie w biznesie. Wspólnie chciały zaproponować kobietom kosmetyki oparte na wieloletnich badaniach naukowych. Kosmetyki, które nie obiecują cofnięcia czasu, ale dają realną szansę na to, że czas, w którym jesteśmy teraz, może być najlepszym z możliwych. 

W skład linii pielęgnacyjnej dr Novicka wchodzi pięć produktów przeznaczonych dla każdego typu skóry i każdego wieku. 
Pro-aging derma cream day - krem na dzień, cena: 419,00 zł
Pro-aging derma cream night - krem na noc, cena: 439,00 zł
Pro-aging derma serum - serum do twarzy, cena: 399,00 zł
Pro-aging derma eye cream - krem pod oczy, cena: 429,00 zł
Clean micellar water- płyn micelarny, cena: 169,00 zł

# Newsy producenci
 reklama