Prezes Delii Karol Szmich prelegentem Kongresu Next Generation

Prezes Delii Karol Szmich prelegentem Kongresu Next Generation

Karol Szmich pełniący funkcję prezesa zarządu Delia Cosmetics wystąpił na VI Kongresie Next Generation "Sukcesja – suma wszystkich strachów", który odbył się 20-21 października w Poznaniu.

Instytut Biznesu Rodzinnego zaprosił dr. Karola Szmicha z Delii do udziału w panelu „Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu – case study firm rodzinnych”, który opowiedział o tym, jak wygląda ścieżka sukcesora w firmie rodzinnej oraz jakim wyzwaniom należy stawić czoła.

Delia Cosmetics to firma z polskim rodowodem, która dystrybuuje swoje produkty w 60 krajach na świecie. Jej główne filary opierają się na rodzinnych wartościach, wysokiej jakości i trosce o piękno. Założyciele Delii przyznają, że tworzenie kosmetyków to ich życie, lecz tylko wtedy, gdy fundamenty stanowi rodzina i przyjaźń – wartości zakorzenione w firmie już od niemal 25 lat. W czasie wystąpienia Karola Szmicha w Poznaniu uczestnicy usłyszeli o jego drodze do sukcesji i tym, co wyróżnia rodzinne biznesy, w których życie prywatne mocno przeplata się z życiem zawodowym.

# Newsy producenci
 reklama