Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

Polski startup chce poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet

W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55% kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu.

Na szczęście, coraz więcej kobiet odważnie mówi o tematach wcześniej postrzeganych jako tabu – pożądaniu, spełnieniu w obszarach seksualnych czy akceptacji własnego ciała. Dla tych, które coraz śmielej eksplorują temat szeroko rozumianej seksualności z pomocą przychodzi LOVA. Startup, który stworzył gamę produktów dla wsparcia doznań, przyjemności i zdrowia intymnego, a także pierwszą w Polsce aplikacją z audio-erotykami, które pobudzą wyobraźnię i będą odpowiedzią na fantazje Polek.

W trosce o przyjemność kobiet

Jak podaje Journal of Sex and Marital Therapy – tylko 18,4% kobiet doświadcza orgazmu w trakcie seksu waginalnego, a aż 59% kobiet zdarzyło się udawać orgazm. Z drugiej jednak strony – blisko 2 mld kobiet regularnie się masturbuje, a w ostatnich latach na popularności zyskuje literatura erotyczna, stawiająca na zmysłowe wrażenia słuchowe i pozostawiająca pole do fantazjowania zarówno w pojedynkę, jak i w duecie. Wnioski nasuwają się same: Polki chcą czuć i przeżywać więcej, ale też wiedzieć więcej na temat swojej cielesności i zdrowia intymnego. Widząc te trendy, Iwona Połatyńska – jedna z założycielek LOVA, wpadła na pomysł stworzenia marki, która kompleksowo zadba o satysfakcję seksualną kobiet, proponując holistyczne podejście do tematu zdrowia intymnego i edukacji rynku w tym zakresie

– Impulsem do stworzenia LOVA były nasze szczere rozmowy z kobietami w każdym wieku, ich historie i doświadczenia oraz wyniki przeprowadzonych przez nas badań – wyjaśnia Połatyńska, która stoi już za sukcesem kilku innych startupów z branży wellness i edukacji. – We współpracy z ekspertami opracowałyśmy produkty pielęgnacyjne, które wspierają zdrowie intymne kobiet oraz potęgują doznania seksualne. Chcemy, żeby każda kobieta mogła czerpać pełną radość ze zbliżeń – dodaje.

Więcej niż pielęgnacja

Jednak sama linia produktów pielęgnacyjnych to dopiero początek. Misją LOVA jest poprawa jakości życia seksualnego Polek. Marka zamierza ją wypełniać poprzez lekką w odbiorze edukację, przełamywanie tabu, ale też dostarczając suplementy diety zwiększające libido. Już teraz w Podcaście Intymnym, dostępnym na YouTube i Spotify oraz w aplikacji mobilnej, ceniona ekspertka Kamila Raczyńska i dziennikarka Aga Kozak wraz z gośćmi obalają mity, jakie narosły wokół kobiecej seksualności. Z humorem i dystansem rozmawiają o seksie m.in.: z Mariolą Bojarską-Ferenc, Eweliną Tyszko-Bury czy Pauliną Klepacz. 

– Seks powinien być przyjemnym i soczystym doznaniem dla zmysłów, bez bólu, dyskomfortu czy podrażnień – mówi Kamila Raczyńska, edukatorka seksualna i menstruacyjna związana z LOVA. – Dlatego edukujemy w zakresie zdrowia intymnego i chcemy pracować nad świadomością ciała kobiet, a także zmian zachodzących w sferze intymnej i seksualnej na przestrzeni czasu czy przebytych ciąż.

Światło dzienne właśnie ujrzała aplikacja LOVA: opowiadania erotyczne – pierwsza taka w Polsce platforma z erotycznymi opowiadaniami w formie audio, które pobudzą sensualność i wyobraźnię Polek. Aplikacja jest do pobrania w sklepach App Store oraz Google Play, a dla klientów sklepu LOVA dostępna bezpłatnie przez 30 dni. – Data uruchomienia aplikacji tuż przed dniem kobiet jest nieprzypadkowa. To forma prezentu od nas, założycielek LOVY, dla wszystkich kobiet szukających nowych doznań – podsumowuje Połatyńska.

# Newsy producenci
 reklama