Polpak Packaging zamknął rok ze sprzedażą stu milionów sprzedanych produktów

Polpak Packaging zamknął rok ze sprzedażą stu milionów sprzedanych produktów

Pobicie tego rekordu odbywało się w ogromnych trudach i z problemami pandemicznymi, do których nie sposób było się wcześniej przygotować.

Jak producent pisze na swojej stronie, ta trudna lekcja udowodniła, że "pracownicy i partnerzy biznesowi stali się zespołem nie tylko na ‘dobre’, o czym wiedzieliśmy, ale również na ‘złe’!". W tym roku firma mocniej niż zwykle odczuwała wsparcie klientów, a także przekonała się, że współpracuje z ludźmi, których nie tylko cechuje odpowiedzialność za własne biznesy, ale poczucie odpowiedzialności społecznej. Wypracowywanie kompromisów między tym, co trzeba, a tym co w danej chwili można osiągnąć, nie były pertraktacjami czysto biznesowymi, a raczej budowaniem sojuszy, jak wspólnie stawić czoła przeciwnościom. "Cała ta sytuacja bardzo nas wszystkich zbliżyła, w ujęciu czysto ludzkim" - uważa zarząd firmy. Znaczna część dozowników, atomizerów i nakrętek wykorzystana była w 2020 na potrzeby żeli i płynów antybakteryjnych. Firma życzyłaby sobie i innym, by jej produkty wróciły do swoich dawnych zadań i dozowały w znacznie większej ilości niż w roku minionym - kremy, mydła, balsamy czy perfumy. Czyli powrót do normalności - jest tym, o czym większość z nas zdecydowanie marzy najbardziej.

 

# Newsy producenci
 reklama