Marki L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, należące do grupy L’Oréal wraz z początkiem stycznia rozpoczęły aktywację, która pomoże konsumentom wyjaśnić tajniki pielęgnacji przy użyciu produktu jakim jest serum do twarzy. Specjalnie przygotowane duety produktowe ułatwią wybór i podjęcie decyzji zakupowych dopasowanych do swoich potrzeb.
„Aktywacja jest odpowiedzią na wyniki przeprowadzonych przez nas badań konsumenckich, z których wynika, że brak jednej, konkretnej rutyny pielęgnacyjnej, niewystarczająca wiedza na temat zastosowania produktu, jakim jest serum oraz działania samych składników aktywnych może powodować podrażnienia. Ten brak świadomości i obawa przed eksperymentowaniem na swojej skórze sprawia, że duża część konsumentów całkowicie rezygnuje z zakupu tego typu kosmetyków” – mówi Olga Gur-Jestrabek, Senior Brand Manager L’Oréal Paris Facecare – „Zależało nam, aby wyjść naprzeciw naszym Klientom i ułatwić im wybór oraz odczarować temat tego nieoczywistego produktu.”
„Kampania SERUMIXUJ została podzielona na trzy fazy – pierwsza z nich to wspomniane badania konsumenckie, testowanie claimów, przyzwyczajeń oraz poziomu wiedzy wśród użytkowników na temat pielęgnacji. Z początkiem stycznia ruszyliśmy z działaniami komunikacyjnymi oraz sprzedażą. Angażujemy klientów w akcję poprzez działania w sieci drogerii Rossmann i materiały online. Na zakończenie planujemy zamykający kampanię follow-up konsumentów poprzez CRM (customer relationship management). Chcemy w ten sposób zadziałać wielotorowo, komunikując kampanię w różnych kanałach, aby widzieć jej realne działanie i wzrost wiedzy konsumentów na temat używania serum. Wierzymy, że łącząc siły L’Oréal Paris, Garnier i Mixa, projekt przyczyni się to do poprawy stanu cery konsumentów, poprzez odpowiednio dobraną pielęgnację.” – odpowiada Justyna Lachowicz-Ścisłowska Senior Brand Engagement Manager Garnier Skincare