Pierwsza globalna kampania Kiko Milano z Emmą Roberts

Pierwsza globalna kampania Kiko Milano z Emmą Roberts

Włoska marka KIKO MILANO, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, prezentuje pierwszą kampanię z jej udziałem – nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch.

Emma Roberts perfekcyjnie uosabia hasło przewodnie KIKO MILANO „Be What You Want to Be – Bądź tym, kim chcesz być”, łącząc w życiu role aktorki, producentki oraz przedsiębiorczyni. Kocha bawić się makijażem. Pierwszą kampanią zrealizowaną wraz z Emmą w kultowych i najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu, ze zdjęciami wykonanymi przez Sarah Silver i filmem wyreżyserowanym przez Damiena Krisla, jest nowa odsłona pomadki w płynie Unlimited Double Touch.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach, zapewniając długotrwały rezultat nawet do 16 godzin. Formuła bazy została wzbogacona o mieszankę polimerową, dzięki czemu doskonale przylega do warg, jest odporna na rozmazywanie i szybko schnie, natomiast błyszczyk ma działanie zmiękczające i nadaje ustom świetliste wykończenie. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, a wszystko to z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

KIKO MILANO Unlimited Double Touch: rekomendowana cena detaliczna 57 zł
Kosmetyki prestiżowej marki dostępne na stronie tagomago.pl, cocolita.pl, hebe.pl, perfumeria.pl, empik.pl, ladymakeup.pl, pachnidelko.pl oraz mintishop.pl.
 
Czytaj również:
L Catterton większościowym udziałowcem Kiko Milano
Emma Roberts globalną ambasadorką Kiko Milano
# Newsy producenci
 reklama