Ona jest tego warta - Kate Winslet dołącza do ambasadorek globalnego koncernu nr 1

Ona jest tego warta - Kate Winslet dołącza do ambasadorek globalnego koncernu nr 1

To jedna z największych aktorek, ikona wśród propagatorek znaczenia wiary w siebie i aktywistka dążąca do zmiany świata. L'Oréal Paris z dumą ogłasza Kate Winslet swoją światową ambasadorką, z którą wspólnie będzie działać na rzecz kobiet, przekonując je, „żeby nigdy nie wątpiły w siebie, bo wszystkie są tego warte”.

Kate Winslet po roli w jednym z największych hitów wszechczasów – "Titanicu" została zasypana przez Hollywood wieloma propozycjami. Jednak zamiast korzystania z każdej oferty, 21-letnia wtedy aktorka wybierała znaczące role, z którymi się utożsamiała, które pokazywały wielowymiarowe aspekty kobiecej natury. Kate Winslet od zawsze zwracała uwagę na to, aby „być” swoimi postaciami niż je grać. Swojego pierwszego Oscara otrzymała w 2008 roku za rolę w filmie "Lektor". Jest całkowicie oddana temu co robi i rzadko korzysta z pomocy dublerek, nie chce również, by jej zdjęcia były retuszowane, gdyż podkręcana perfekcyjność wpędza kobiety w niepotrzebne kompleksy.

Zawsze po stronie kobiet

Kate Winslet pasjonuje się portretowaniem kobiet, których historie nigdy nie były opowiadane na ekranie. Przypomina kobiety, których imię przez długi czas było wymazane i przywraca należne im miejsce w historii. Odbierając nagrody filmowe oraz te przyznane za działalność społeczną i charytatywną, aktorka wielokrotnie zwracała uwagą na siłę kobiet. Jedno z wyróżnień zadedykowała „wszystkim dziewczynom, które wątpią w siebie”, wspierając tym postawy budowania poczucia własnej wartości. Jest mentorką, wzorem do naśladowania zarówno w życiu prywatnym jak i w branży. Nieustannie gra i produkuje. Ostatnio mocno zaangażowana jest w projekt tworzony dla stacji HBO Mare od Easttown.

Siostrzeństwo wartości

Kate Winslet wyznaje zasady, które są bliskie wartościom L'Oréal Paris. Równe prawa, feminizm, różnorodność i zrównoważony rozwój to wszystko sprawy, na których naprawdę jej zależy. W życiu, podobnie jak w sztuce, wspiera prawa kobiet. Kiedy w czasie pandemii gwałtownie wzrosła liczba przypadków przemocy domowej, aktorka przyłączyła się do UN Women, stając się głosem globalnej kampanii Shadow Pandemic zachęcającej ludzi do reagowania w sytuacjach zagrażających kobietom. Wspierając organizację charytatywną Ovarian Cancer Action, aktywnie propaguje regularne badania, dzięki którym możliwe jest wykrycie choroby nowotworowej w jej wczesnym stadium. Jako rzeczniczka dzieci pokrzywdzonych przez los, jest założycielką Fundacji Golden Hat, której celem jest zmiana postawy wobec osób z autyzmem. Działa charytatywnie, z organizacją Cardboard Citizens, opowiada się za zmianą postrzegania osób bezdomnych poprzez różnorodne działania teatralne. Aktywność Kate Winslet na rzecz ochrony środowiska obejmują między innymi wspieranie The Word Forest Organisation, która na szeroką skalę sadzi drzewa na całym świecie, wspiera edukację i walkę o równy status społeczny kobiet w Kenii. Aktorka bierze też czynny udział w budowaniu świadomości ekologicznej: głośno namawia do zmniejszania emisji dwutlenku węgla także podczas produkcji filmowych

- Cieszę się, że mogę dołączyć do siostrzanego grona L'Oréal Paris, aby powiedzieć: potrzeba odwagi i siły, aby uwierzyć, że jesteś tego warta. Czasami możesz w ogóle nie czuć się wartościowa... Wszyscy mamy takie chwile i to właśnie czyni nas prawdziwymi ludźmi. Ale im częściej to sobie powtarzasz, im bardziej wierzysz w to, czym naprawdę jesteś, z czasem i z tą wiarą w końcu poczujesz się warta tego wszystkiego, z czym się utożsamiasz - mówi Kate Winslet.

A jak tę współpracę komentuje koncern? - Kate Winslet to prawdziwa ikona - zarówno na ekranie jak i jako głos naszej misji w L'Oréal Paris: uwierz w siebie, a następne pokolenie ani przez chwilę nie zwątpi w twoją wartość. Jej niezwykły talent do pokazywania historii kobiet i dawania głosu tym, które do tej pory go nie miały - pomaga szerzyć wartości, które przyświecają nam w L'Oréal Paris. Kate Winslet zachęca kobiety do poznania własnej wartości, świętowania własnego piękna i odwagi do pójścia własną drogą - podkreśla Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L’Oréal Paris.

# Newsy producenci
 reklama