Oillan ogarnia - najnowsza kampania marki

Oillan ogarnia - najnowsza kampania marki

BYWA RÓŻNIE, ALE OGARNIAMY! to główna idea kampanii świadomościowej dla marki aptecznej Oillan MED z portfolio firmy Oceanic.

Kampania skierowana jest do kobiet, które poszukują kosmetyków do pielęgnacji skóry wrażliwej, bardzo suchej i atopowej zarówno dla swoich dzieci jak i innych członków swojej rodziny, w tym siebie. Idea kampanii opiera się na wsparciu rodziców w codziennym „OGARNIANIU” rzeczywistości z maluchami z problemami skórnymi. Jak to w takich sytuacjach, BYWA RÓŻNIE ale z odpowiednią pielęgnacją Oillan MED, zawsze można to OGARNĄĆ!

Główny kanał komunikacyjny kampanii to digital, zbudowany wokół kampanii w wyszukiwarce google; szerokozasięgowych bannerów programmatic, formatów social media (FB i IG). Dodatkowo historia O OGARNIANIU Z OILLAN, zostanie wsparta zaangażowaniem influencerów oraz specjalistów, którzy przybliżą sposoby na poradzenie sobie, wtedy kiedy BYWA RÓŻNIE…

# Newsy producenci
 reklama