- Szukaliśmy nowych rozwiązań, aby dopasować się do aktualnego rynku i spełniać oczekiwania klientów. Opieramy się na własnej produkcji w manufakturze w Polsce, gdzie starannie dobieramy najwyższej jakości składniki – mówią jej twórcy.
Marka powstała na solidnych fundamentach, opartych na wieloletnim doświadczeniu w produkcji kosmetyków oraz rozwijaniu jednej z największych polskich marek sklepów kosmetycznych. Znajomość branży pozwoliła założycielom Oh Glow zdobyć konkretną wiedzę na temat potrzeb i oczekiwań klientów, a także zrozumieć dynamicznie zmieniające się trendy na rynku kosmetycznym.
Oh Glow ma ambicję wnieść powiew świeżości. Wyróżniać się innowacyjnym podejściem zarówno do produktów, jak i ich marketingu. Łączyć w sobie tradycję i doświadczenie z nowoczesnością i kreatywnym podejściem. Oferować kosmetyki, które odpowiadają na współczesne potrzeby konsumentów, a jednocześnie wyróżniają się na tle konkurencji.
Misją Oh Glow jest dostarczanie wysokiej jakości produktów, wzbogaconych o wyjątkowe doznania zapachowe. - Zapach jest ważny, bo idzie z nami przez całe życie. Pamiętamy momenty, przeżycia i ludzi, którzy byli z nami, kiedy ten zapach nam towarzyszył – uzasadniają ten zapachowy wyróżnik marki jej założyciele.
Formuły kosmetyków opierają się na naturalnych składnikach, połączonych z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, zapewniając skuteczną pielęgnację bez kompromisów.
Marka istnieje od czerwca tego roku. Sklep internetowy ruszył pod koniec sierpnia. Oferuje naturalne kosmetyki, m. in.: naturalne masła shea, balsamy do ciała, kule do kąpieli, mydła naturalne, olejek w żelu.
- Ciągle się rozwijamy i wprowadzamy kolejny asortyment do naszej marki. Niebawem w sprzedaży pojawi się naturalny rozświetlacz do twarzy i pachnące pudry kąpielowe – dodają właściciele firmy.