Oceanic: TikTok wspiera sprzedaż produktów skierowanych do młodszych konsumentek

Oceanic: TikTok wspiera sprzedaż produktów skierowanych do młodszych konsumentek

Miniony rok przyniósł olbrzymie zmiany w portfolio produktowym OCEANIC. Nastąpiła waloryzacja produktów w kluczowych kategoriach beauty mass market: face care, make up, body.

Rok 2023 dla marki AA to współprace z ambasadorkami z linii anti-aging AA Technologia Wieku 5 Repair: Ewą Wachowicz i Ireną Wielochą (#kobietazawszemłoda), które wzięły udział w szerokozasięgowej kampanii prasowej i telewizyjnej „Piękno nie ma wieku”. 

  Miniony rok to także przeprowadzone z sukcesem kampanie dla młodszej konsumentki, m.in. dla linii AA LAAB, która jest odpowiedzią na obecne potrzeby kobiet związane z odbudową bariery hydrolipidowej skóry. Wiemy, że są tysiące wyszukiwań tego zagadnienia na TikToku! – komentuje Linda Karsz, senior brand communication manager w OCEANIC. – Podobnie kampania sensorycznej linii do ciała YOU.mmy Skin z topowymi beauty tiktokerkami - FogInTheGarden oraz Inchidris, gdzie postawiliśmy na przedstawienie produktów w formie zabawy i przyjemności z korzystania – dodaje Linda.

Wielkim sukcesem wizerunkowym, jak też sprzedażowym są produkty do make up'u AA Wings of Color, które znikają z półek, stając się bestsellerowymi viralami na TikToku pod hasztagiem #TikTokmademebuyit. – Do kampanii linii podkładów Gentle Nude zaangażowano modelkę-influencerkę Sylwię Butor, która swoimi materiałami video podbiła serca dziewczyn. Kampania została wyróżniana przez TikToka na konferencji TikTok Discover Beauty, jako case study lokalnych graczy na polskim rynku beauty – podkreśla z dumą Linda Karsz.

Sukces odniosła też linia AA WOC Star Secrets Wet Contour do mokrego konturingu, która w błyskawicznym tempie nadal wyprzedaje się w Rossmannie.

OCEANIC - rok 2023 w skrócie na TikTokowej rolce.

# Newsy producenci
 reklama