Oceanic z szeroką kampanią digitalową bestsellerowego serum do rzęs Long4Lashes

Oceanic z szeroką kampanią digitalową bestsellerowego serum do rzęs Long4Lashes

Kampania realizowana będzie przez cały kwiecień na FB, IG, Pinterest, Google Ads oraz w formie tutoriali na kanale You Tube.

Planowany zasięg to 3,5 mln użytkowniczek w grupie docelowej 20-39 lat.

Serum do rzęs Long4Lashes to kosmetyk kultowy, który od 2013 roku, kiedy to został wprowadzony do sprzedaży, podbija rynek polski i zagraniczny.  

Jego skuteczne działanie potwierdzają choćby setki zadowolonych Polek, recenzentek wizaz.pl, które przyznały produktowi tytuł Kosmetyk Wszech Czasów. 100 % badanych Polek (ankietę przeprowadziło niezależne laboratorium badawcze) potwierdza widoczny efekt wydłużenia, zagęszczenia i pogrubienia rzęs w 3 tygodnie.

Jednym słowem: efekt widoczny jest gołym okiem.

 

# Newsy producenci
 reklama