Nowy koncept salonów sprzedaży NEONAIL

Nowy koncept salonów sprzedaży NEONAIL

Rynkowy lider w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci – marka NEONAIL, zaprezentowała punkt sprzedaży w Galerii Wroclavia we Wrocławiu w zupełnie nowym formacie ekspozycyjnym.

Salon urzeka modnym wzornictwem w naturalnym stylu, a przede wszystkim buduje pozytywne doświadczenia zakupowe klienta. Nowe wnętrze zachwyca swoją prostotą i elegancją, a jednocześnie w subtelny sposób wprowadza klientów w świat kolorów. W salonie można kupić produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci NEONAIL, a także kosmetyki marki NEO MAKE UP.

Przestrzeń na pełne portfolio

Punktem wyjścia do aranżacji wnętrza był układ funkcjonalny, który w łatwy i czytelny sposób poprowadzi odbiorców przez ofertę sklepu. Powstały dwa spójne światy po obu stronach lokalu - na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki NEONAIL, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii NEO MAKE UP, które również zyskały nową oprawę wizualną. Celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.

Nową koncepcję dla salonu NEONAIL opracowało biuro architektoniczne FORMA4U Marcin Karaszowski. „Wygląd lokalu stanowi istotny element wizerunkowy firmy, a oryginalnie zaprojektowane wnętrze przyciąga swoim wyglądem i zachęca do kolejnych odwiedzin. Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami NEONAIL i NEO MAKE UP, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza” - mówi architekt Sylwia Słopak – Karaszowska.

Aktualnie marka posiada 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad 1000 punktów w całej Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo. Sieć dystrybucji uzupełnia e-sklep producenta.

# Newsy producenci
 reklama