Nowa odsłona wizualna marki Henkel

Nowa odsłona wizualna marki Henkel

Firma Henkel, we współpracy z MetaDesign, firmą doradczą Publicis Groupe Germany, przedefiniowała globalną wizualną tożsamość swojej marki korporacyjnej.

Nowy, dynamiczny wygląd wizualnej identyfikacji odzwierciedla strategiczne pozycjonowanie marki korporacyjnej Henkla jako pioniera odpowiedzialnego za dobro przyszłych pokoleń. Przejrzysta architektura marki i elastyczny projekt dają nowoczesne i spójne wrażenie w odbiorze nowego konceptu marki.

- Marka Henkel wyraża to, kim jesteśmy, jakie wartości reprezentujemy i co robimy dla różnych grup odbiorców naszych działań na całym świecie. Dlatego silna marka korporacyjna o globalnej rozpoznawalności jest ważna nie tylko dla nas, ale dla wszystkich naszych interesariuszy - mówi Rabea Laakmann, Head of Corporate Branding & Communications Strategy w Henklu.

Henkel jest firmą o ponad 145-letniej historii, z silnymi markami w portfolio oraz wieloletnim dziedzictwem w obszarze innowacji, zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej. Motto firmy „Pioneers at heart for the good of generations” przyświeca jej transformacji i leży u podstaw nowego pozycjonowania marki.

Pod marką korporacyjną o nowej wizualnej tożsamości Henkel funkcjonuje na całym świecie od początku roku. Zintegrowana architektura marki tworzy przejrzyste, wiążące ramy dla interakcji w złożonej rzeczywistości Henkla – pomiędzy marką korporacyjną, dwiema jednostkami biznesowymi: Adhesive Technologies i Consumer Brands, ich markami produktowymi oraz wszystkimi działami funkcyjnymi i inicjatywami firmy.

Nowy projekt korporacyjnej identyfikacji Henkla łączy elastyczność, różnorodność i dynamizm z prostotą i przejrzystością. Może być swobodnie dostosowywany do każdego użycia, od druku cyfrowego po eventy tak, aby spełnić wymagania różnych jednostek organizacyjnych i grup docelowych.

Nowa tożsamość unowocześnia markę, zachowując jednocześnie jej rozpoznawalność: podstawę projektu stanowią ikoniczne logo Henkla, które od ponad 100 lat jest synonimem jakości, oraz bazowe kolory: czerwony i biały. Jednocześnie nowe kombinacje barw wprowadzają różnorodność i dynamizm. Emocjonalny i nowatorski język wizualny oraz unikalny, zmienny krój pisma (Henkel GT Flexa) sprawiają, że projekt marki jest żywy i ekspresyjny. 

- MetaDesign wspierała nas w rozwoju nowej tożsamości wizualnej marki. To niełatwe przedsięwzięcie zakończyło się sukcesem dzięki ich strategicznej wizji, kreatywności w projektowaniu oraz bliskiej i owocnej współpracy. Z pewnością kultowa marka, jaką jest Henkel, odniesie w przyszłości wiele sukcesów w swojej nowej odsłonie wizualnej - podkreśla Rabea Laakmann, opisując udane partnerstwo z MetaDesign.

# Newsy producenci
 reklama