Nowa linia Clochee Premium na rynku

Nowa linia Clochee Premium na rynku

Kobiety mają siłę. Jeśli tylko chcą, mogą przenosić góry, niezależnie od wieku. Muszą tylko w siebie uwierzyć. Nowa linia Clochee PREMIUM, prezentowana jest przez panie, które są esencją kobiecości.

Do współpracy reklamowej firma zaprosiła dwie, piękne, niesamowicie świadome kobiety, które są zupełnie różne, ale łączy je jedno: samoakceptacja i spełnianie się na wielu płaszczyznach.

Magdalena Podgórska, na co dzień makijażystka, od zawsze jest zafascynowana aktorstwem i darzy kamerę ogromną miłością. Swoje marzenia realizuje od 2012 roku, zajmując się modelingiem reklamowym. Jej udział w kampaniach nie jest przypadkowy, ponieważ z dużą starannością dobiera projekty. Decyduje się na firmowanie swoją osobą tylko marek czy też produktów, które są spójne z jej światopoglądem. „Nie zdarzyło mi się wziąć udziału w kampanii marki, której wartości nie byłyby zgodne z moimi.” – mówi Magda. Co więcej, modelka ceni tę markę kosmetyków naturalnych i wegańskich za wyznawane wartości oraz filozofię. Produkty te nie są testowane na zwierzętach a „ekologia” nie jest dla nich jedynie pustym sloganem. Magdalena ma wiele pomysłów na siebie a wszystkie jej działania podyktowane są spełnianiem się w kilku dziedzinach tak, aby zachować balans między głową, sercem, a także duszą.

W kampanii promocyjnej Clochee wzięła również udział Joanna Traczyk, kobieta wulkan! Zawodowo zajmuje się HR’em, dzięki czemu realizuje jedną ze swoich pasji, którą jest praca z ludźmi i dla ludzi. W wieku 20. lat została mamą, która z biegiem lat zastanawiała się co będzie po 40-stce. Kiedy ten czas nastał i uświadomiła sobie, że ma już dorosłe dzieci, postanowiła skoncentrować się na sobie i doszła do wniosku, że życie dopiero się zaczyna. Po swoich 50 urodzinach, jak sama określiła „wrzuciła trzeci bieg”. Uwielbia różnorodność, dlatego w jej życiu pojawiła się amatorska przygoda z tańcem, która ze względu na przebywanie wśród młodszych osób, pozwoliła zachować młodość ducha i umysłu. Skąd pomysł w przypadku Asi na udział w reklamie? Zadecydował o tym przypadek. W zeszłym roku, spontanicznie, odpowiedziała na konkurs jednego z fotografów "Czym jest wg Ciebie kobiecość?" i wygrała sensualną sesję zdjęciową."Jedno ze zdjęć, które trafiło do sieci z opisem "modelka 50+" okazało się moją przepustką do pięknej przygody z marką Clochee i produktami zgodnymi ze mną pod względem zarówno jakości jak i filozofii firmy" – mówi Joanna.

Pielęgnacja w duchu slow-age

Linia Clochee PREMIUM jest kierowana dla kobiet świadomych, pewnych siebie. Dla kobiet przywiązujących również uwagę do kwestii ekologii i naturalnej pielęgnacji. Dla tych, dla których dbanie o siebie i bycie w zgodzie ze swoimi wartościami jest ważne. Dlatego też tworząc spot wybrane zostały kobiety licujące z marką i produktami, dzięki którym linia stała się jeszcze bardziej wyjątkowa. Spot stworzony dla linii PREMIUM to minimalizm, nowoczesne ujęcia i muzyka budująca napięcie. Pojawił się w nim również aspekt edukacyjny w zakresie zastosowanych składników aktywnych. W kampanii Clochee postawiła również na holistyczne podejście do pielęgnacji, dlatego w przesyłkach prasowych znalazły się rollery od firmy Crystallove, które mają zwrócić uwagę, że samodzielnie wykonywany masaż jest ważną i przyjemną częścią pielęgnacji.  

Clochee PREMIUM jest efektem półtorarocznej pracy. Linia powstała dzięki połączeniu innowacji, technologii i nauki. Owocem są 4 produkty ukierunkowane na działanie slow age. Witalność i młodość skóry zapewni resweratrol, moc nawilżenia gwarantują organiczne wody kwiatowe, o poprawę kolorytu i rozjaśnienie przebarwień zadba emblika, a stewiozyd jako naturalny botoks utrzyma napięcie i wygładzi skórę. Wszystko to zamknięte zostało w przyjaznych dla środowiska przetworzonych opakowaniach: szkło i plastik PCR (Post Consumer Recycled). Kobiecie piękno niech trwa…naturalnie!


Realizacja spotu i sesji zdjęciowej:
Cast: Magdalena Podgórska, Joanna Traczyk
Director: Alicja Grabowska
Producer: Magdalena Kaczmarek
DOP: Paweł Załuska
Lighting director: Adam Napora
Set design: Zbigniew Rekosz
Stylist: Paulina Gzik
Hair: Maciej Wróblewski
Make Up Artist: Anshu Anna Podraza
Production: HighTide Pictures & Level Up Solutions.
# Newsy producenci
 reklama