Do współpracy reklamowej firma zaprosiła dwie, piękne, niesamowicie świadome kobiety, które są zupełnie różne, ale łączy je jedno: samoakceptacja i spełnianie się na wielu płaszczyznach.
Magdalena Podgórska, na co dzień makijażystka, od zawsze jest zafascynowana aktorstwem i darzy kamerę ogromną miłością. Swoje marzenia realizuje od 2012 roku, zajmując się modelingiem reklamowym. Jej udział w kampaniach nie jest przypadkowy, ponieważ z dużą starannością dobiera projekty. Decyduje się na firmowanie swoją osobą tylko marek czy też produktów, które są spójne z jej światopoglądem. „Nie zdarzyło mi się wziąć udziału w kampanii marki, której wartości nie byłyby zgodne z moimi.” – mówi Magda. Co więcej, modelka ceni tę markę kosmetyków naturalnych i wegańskich za wyznawane wartości oraz filozofię. Produkty te nie są testowane na zwierzętach a „ekologia” nie jest dla nich jedynie pustym sloganem. Magdalena ma wiele pomysłów na siebie a wszystkie jej działania podyktowane są spełnianiem się w kilku dziedzinach tak, aby zachować balans między głową, sercem, a także duszą.
W kampanii promocyjnej Clochee wzięła również udział Joanna Traczyk, kobieta wulkan! Zawodowo zajmuje się HR’em, dzięki czemu realizuje jedną ze swoich pasji, którą jest praca z ludźmi i dla ludzi. W wieku 20. lat została mamą, która z biegiem lat zastanawiała się co będzie po 40-stce. Kiedy ten czas nastał i uświadomiła sobie, że ma już dorosłe dzieci, postanowiła skoncentrować się na sobie i doszła do wniosku, że życie dopiero się zaczyna. Po swoich 50 urodzinach, jak sama określiła „wrzuciła trzeci bieg”. Uwielbia różnorodność, dlatego w jej życiu pojawiła się amatorska przygoda z tańcem, która ze względu na przebywanie wśród młodszych osób, pozwoliła zachować młodość ducha i umysłu. Skąd pomysł w przypadku Asi na udział w reklamie? Zadecydował o tym przypadek. W zeszłym roku, spontanicznie, odpowiedziała na konkurs jednego z fotografów "Czym jest wg Ciebie kobiecość?" i wygrała sensualną sesję zdjęciową."Jedno ze zdjęć, które trafiło do sieci z opisem "modelka 50+" okazało się moją przepustką do pięknej przygody z marką Clochee i produktami zgodnymi ze mną pod względem zarówno jakości jak i filozofii firmy" – mówi Joanna.
Linia Clochee PREMIUM jest kierowana dla kobiet świadomych, pewnych siebie. Dla kobiet przywiązujących również uwagę do kwestii ekologii i naturalnej pielęgnacji. Dla tych, dla których dbanie o siebie i bycie w zgodzie ze swoimi wartościami jest ważne. Dlatego też tworząc spot wybrane zostały kobiety licujące z marką i produktami, dzięki którym linia stała się jeszcze bardziej wyjątkowa. Spot stworzony dla linii PREMIUM to minimalizm, nowoczesne ujęcia i muzyka budująca napięcie. Pojawił się w nim również aspekt edukacyjny w zakresie zastosowanych składników aktywnych. W kampanii Clochee postawiła również na holistyczne podejście do pielęgnacji, dlatego w przesyłkach prasowych znalazły się rollery od firmy Crystallove, które mają zwrócić uwagę, że samodzielnie wykonywany masaż jest ważną i przyjemną częścią pielęgnacji.
Clochee PREMIUM jest efektem półtorarocznej pracy. Linia powstała dzięki połączeniu innowacji, technologii i nauki. Owocem są 4 produkty ukierunkowane na działanie slow age. Witalność i młodość skóry zapewni resweratrol, moc nawilżenia gwarantują organiczne wody kwiatowe, o poprawę kolorytu i rozjaśnienie przebarwień zadba emblika, a stewiozyd jako naturalny botoks utrzyma napięcie i wygładzi skórę. Wszystko to zamknięte zostało w przyjaznych dla środowiska przetworzonych opakowaniach: szkło i plastik PCR (Post Consumer Recycled). Kobiecie piękno niech trwa…naturalnie!