Nivea w męskim gronie

Nivea w męskim gronie

8 kwietnia 2024 roku marka NIVEA MEN wyszła z inicjatywą edukacyjną do mężczyzn. 60 osób otrzymało zaproszenia na kolację w warszawskiej Bohemie 2.8, podczas której dużo mówiono o męskiej pielęgnacji.

Wieczór rozpoczęła ekspercka prezentacja, a jej praktycznym dopełnieniem była specjalna świetlna ściana informacyjna, która ukazywała fakty dotyczące męskiej skóry, wyzwania w pielęgnacji, z jakimi mają oni do czynienia i propozycję od NIVEA MEN, jak temu zaradzić. 

NIVEA MEN to marka powszechnie dostępna, w swojej ofercie ma różne gamy produktów, które można dobrać w zależności od potrzeb skóry. NIVEA MEN ANTI-AGE POWER to linia przeciwzmarszczkowa redukująca przebarwienia, NIVEA SENSITIVE do skóry wrażliwej a porządną dawkę nawilżenia daje pełna gama produktów z serii HYALURON.

„Cieszę się bardzo, że mogliśmy gościć aż tylu mężczyzn zainteresowanych pielęgnacją skóry twarzy. To tylko pokazuje nam, jak rośnie świadomość panów w tym temacie. Marka z przyjemnością wychodzi z inicjatywą i tworzy okazje, aby dzielić się informacjami oraz badaniami, przeprowadzanymi przez naukowców NIVEA MEN przez wiele lat” - mówi Marta Piec, brand manager marki.

Gośćmi wydarzenia byli, m.in.: Kuba Przygoński, Maciej Musiał, Mikołaj Roznerski, Piotr Knioła-Pigout, Piotr Mróz, Tadeusz Mikołajczyk, Sebastian Chłodnicki. Kolację poprowadził dziennikarz Maks Behr.

# Newsy producenci
 reklama