NEONAIL świętuje 15 urodziny - fanki marki w kampanii urodzinowej kolekcji lakierów hybrydowych Make a Wish

NEONAIL świętuje 15 urodziny - fanki marki w kampanii urodzinowej kolekcji lakierów hybrydowych Make a Wish

Marka NEONAIL obchodzi swoje 15. urodziny. Z okazji jubileuszu wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję Make a Wish, która składa się z dziesięciu bestsellerowych oraz pięciu zupełnie nowych kolorów lakierów hybrydowych.

W kampanii promocyjnej nowej kolekcji wzięło udział 15 fanek marki wyłonionych w konkursie.

Kolekcja Make a Wish jest podziękowaniem dla wszystkich kobiet, które razem z NEONAIL od 15 lat tworzą historię polskiej branży beauty. Marka dodaje pewności siebie kobietom i zachęca je do wyrażania siebie poprzez kolor zgodnie z hasłem „Zawsze bądź sobą”. Urodzinowa kampania, której bohaterkami są laureatki konkursu, podkreśla jak dla NEONAIL ważne są kobiety, które od 15 lat inspirują do tworzenia innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie stylizacji paznokcie. Efekty sesji z fankami marki będzie można podziwiać na łamach listopadowego wydania magazynu ELLE oraz w social media NEONAIL.

Kolekcja Make a Wish dostępna jest w sprzedaży od 15 września. Lakiery zamknięte są w limitowanych, złotych buteleczkach o większej, urodzinowej pojemności 10 ml, ale w standardowej cenie 34,99 zł. W kolekcji Make a Wish można znaleźć najczęściej kupowane kolory lakierów hybrydowych z portfolio marki oraz pięć zupełnie nowych odcieni. Kolekcja Make a Wish to dobrze napigmentowane i kryjące lakiery, wśród których 3 mają błyszczącą drobinę.

W ramach promocji nowej kolekcji planowane są działania w prasie, materiałach ATL, BTL, digital, social media oraz współpracy z influencerkami. Lakiery są dostępne na stronie internetowej marki, 220 wyspach handlowych marki w galeriach handlowych, a także w najlepszych drogeriach w całej Polsce.

# Newsy producenci
 reklama