Natura Siberica przyznała nagrodę specjalną „True Beauty Nature” w konkursie The Look Of The Year

Natura Siberica przyznała nagrodę specjalną „True Beauty Nature” w konkursie The Look Of The Year

17 września w Łodzi, odbył się polski finał jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie fashion - konkurs The Look Of The Year. To najstarsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie modowe na świecie.

Organizowany od ponad 30 lat jest przepustką do kariery w modelingu. W tym roku, po raz pierwszy, Natura Siberica postanowiła przyznać nagrodę „True Beauty Nature”. Nagrodę, która jest uznaniem dla naturalności.

Podczas tegorocznej polskiej edycji oprócz prezentacji kreacji znanych polskich projektantów, dodatkowym innowacyjnym wydarzeniem było przyznanie po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody specjalnej “True Beauty Nature”, której pomysłodawcą była marka Natura Siberica.

Świat mody pokochał naturę, m.in. za to, że pozwala nam wyrażać siebie.  Coraz częściej przebija się w nim indywidualizm, różnorodność, mocny charakter i naturalne piękno. Rolą mody i kosmetyków staje się nie tylko podkreślenie atutów wizerunku, ale i osobowości czy nastroju. Przestają maskować, zamalowywać i przykrywać - co niezwykle docenia jury konkursu The Look Of The Year.

Zwyciężczynią pierwszej nagrody True Beauty Nature została Sarah Langa. Ta przepiękna, pochodząca z Ciechanowa siedemnastolatka już teraz dobrze wie, że przyszłość chce związać ze światem mody i od kilku miesięcy stale rozwija swoją pasję w tym kierunku. Finalistka otrzymała 3 tys. zł, roczny zapas kosmetyków Natura Siberica oraz została twarzą linii pielęgnacyjnej do włosów Hair Evolution, łączącej naturalne składniki z profesjonalnym efektem, dotąd możliwym do uzyskania tylko w salonie fryzjerskim.

- Pomysł z zaangażowaniem się marki kosmetycznej Natura Siberica w typowo modowy konkurs pokazał, że dwa światy beauty i modowy wzajemnie się uzupełniają. Dzięki temu działaniu, udało nam się wychwycić jeden z młodych talentów, co na pewno jest wielką szansą w przyszłości na rozwój kariery laureatki. Warto podkreślić, że to niestandardowe działanie i holistyczne podejście do tematu, miało także za cel wyłonienie ambasadorki linii Hair Evolution. Laureatów konkursu "True Beauty Nature” już niebawem będzie można oglądać w materiałach z kampanii. Nasz klient Drogerie Hebe zyskał wyrazistą, lifestylową kampanię w branży beauty, która jest popularna wśród młodych konsumentów. Poprzez udział w tym wydarzeniu, chcieliśmy dotrzeć do młodszego odbiorcy i dodatkowo pokazać, że natura może być w wersji profesjonalnej - mówi Maciej Gromek, brand manager Natura Siberica

Linia Hair Evolution jest pierwszą profesjonalną linią kosmetyków naturalnych, a jej premiera odbyła się w tym roku w drogeriach Hebe.

# Newsy producenci
 reklama