Wśród zgromadzonych gości pojawili się przedstawiciele handlu, m.in. z drogerii Hebe, Cocolita, Blue Deem, Baroch Beyond Beauty. Były też obecne lokalne władze, przedstawiciele banku BNP PARIBAS oraz reprezentantki Fundacji Kobiety Bez Diety, którą wspiera marka Nacomi.
Zarząd Nacomi uhonorował kontrahentów i najbardziej zasłużonych pracowników. Każdy z wyróżnionych, zanim wręczona została mu symboliczna statuetka, mógł usłyszeć spersonalizowaną – czasem zabawną, czasem wzruszającą zapowiedź. Po części oficjalnej rozpoczął się bankiet. Piękne dekoracje, mnóstwo zieleni i kwiatów, pyszne jedzenie, kolorowe koktajle, muzyka na żywo, ale także strefy relaksu, by można było w ciszy zamienić kilka słów lub chwilę odpocząć – to wszystko tworzyło superpozytywną atmosferę wydarzenia.
Jedną z największych atrakcji eventu było "Dinner in the Sky" – niecodzienna kolacja na dosłownie niebiańskim poziomie. Goście zostali podniesieni w górę na specjalnie zaprojektowanej platformie, gdzie mogli delektować się wykwintnym menu w widowiskowej scenerii. To niezwykłe doświadczenie pozwaliło nie tylko delektować się wyjątkowymi smakami, ale dostarczyło ogromnych emocji. Wysoko, coraz wyżej – być może to dobra metafora rozwoju firmy, bo goście mieli także okazję podziwiać piękno beskidzkiej okolicy z lotu ptaka podczas lotu helikopterem. Zwieńczeniem całego urodzinowego eventu był pokaz sztucznych ogni.
Ten niezapomniany wieczór podsumował 10 lat marki. Był okazją do wspomnień, ale też przedstawienia wielu rynkowych sukcesów Nacomi. Twórcy marki podkreślali, jak ważne jest dla nich zaufanie kontrahentów, a w szczególności klientów. - To właśnie dzięki nim znajdujemy nowe inspiracje i dążymy do dalszego rozwoju. Ogromnie cieszymy się z dotychczasowych osiągnięć, a jednocześnie czekamy z niecierpliwością na kolejne lata i wyzwania, jakie przyniesie przyszłość - podkreślają założyciele firmy.