Na polski rynek wchodzą szkockie ekokosmetyki ishga

Na polski rynek wchodzą szkockie ekokosmetyki ishga

Firma ishga specjalizuje się w wytwarzaniu naturalnych kosmetyków z ręcznie zbieranych alg morskich u wybrzeża Wysp Hebrydzkich w Szkocji.

Marka wraz z rozwojem zaczęła otwierać na rynki na całym świecie i od tego roku pozyskała dystrybutora także w Polsce. 

ishga narodziła się z pasji do piękna, nauki, alg morskich i ich niezwykłych właściwości. Nazwa ishga pochodzi z języka celtyckiego i oznacza wodę. Krystalicznie czyste wody szkockich Hebryd są domem marki. Wyspy w północno-zachodniej Szkocji są miejscem, gdzie ręcznie zbierane są wodorosty, które są sercem gamy ekologicznych kosmetyków. Hebrydzkie wodorosty zawierają naturalne antyoksydanty oraz właściowści odmładzające skórę.

Markę założyli: Malcolm, z wykształcenia chemik, jego żona Joanna - kosmetolog, Martin, ekspert od alg morskich. Postanowili wspólnie stworzyć ekologiczne produkty przeznaczone do pielęgnacji skóry. Głównym składnikiem każdego kosmetyku są algi pochodzące ze szkockich mórz. 

Kosmetyki ishga są certyfikowane przez Cosmos Organic. Wszystkie aspekty jej działalności prowadzone są w sposób przyjazny i zrównoważony dla środowiska.

Biznes prowadzony jest w dwojaki sposób. Marka posiada linię produktów do sprzedaży detalicznej i poprzez stronę internetową oraz do stosowania w strefach Wellness & Spa. Na bazie jej produktów twórcy stworzyli szereg zabiegów profesjonalnych. Unikalne, ukierunkowane zabiegi i rytuały, oferowane są w prestiżowych strefach spa w Wielkiej Brytanii oraz na świecie. Aktualnie zabiegi na bazie marki ishga dostępne są w: Crerar Golf View Hotel & Spa w Szkocji, Berkeley Hotel w Londynie, The Retreat at The Londoner Boutique Hotel w Leicester Square i wielu innych. Pod koniec 2021 roku firma nawiązała współpracę z siecią Harrods. 

70% konsumentów stanowią kobiety, 30% mężczyźni, ale wszyscy stanowią grupę ekoświadomych konsumentów. Kosmetyki ishga dostępne są już w USA, Australii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, w Azji i kolejnych krajach europejskich.

# Newsy producenci
 reklama