Wydarzenie, zorganizowane w historycznej willi na Żoliborzu, w której niegdyś tworzyła babcia projektanta, malarka, zgromadziło przedstawicieli świata sztuki i mody, stając się manifestem nowatorskiego spojrzenia na modę.
Nowoczesny i odważny charakter marki Redken został podkreślony przez wybór fryzur - styliści, pod kreatywnym kierownictwem Sandry Kpodonou, stworzyli na głowach modelek looki w stylu wet look, wykonane z maestrią i precyzją, które doskonale uzupełniły nieszablonową estetykę kolekcji. Efekty ich pracy będzie można podziwiać w wyjątkowym lookbooku, który już wkrótce pojawi się na kanałach social media marki Redken.
Inspiracją dla kolekcji, będącej powrotem do korzeni marki Jana Chodorowicza, stały się kody ubioru roboczego w awangardowych reinterpretacjach.
W tworzeniu atmosfery pokazu marce Jana Chodorowicza partnerowali: Kazar Studio oraz INGLOT, pod przewodnictwem kreatywnym makijażystki Izy Kućmierowskiej. Za reżyserię pokazu odpowiadała Kasia Sokołowska, pionierka i liderka w branży.