MIRACULUM: marka LIDER nr 1 w kategorii kosmetyków do golenia na rynku w Polsce

MIRACULUM: marka LIDER nr 1 w kategorii kosmetyków do golenia na rynku w Polsce

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum od początku roku do końca listopada wypracowała 44,2 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej.

Wzrasta udział kanału nowoczesnego w przychodach – narastająco od stycznia do końca listopada wpływy z tego tytułu wyniosły 19,1 mln zł i jest to o 18 proc. więcej r/r.

W samym listopadzie spółka wypracowała 4 mln zł przychodów i jest to wynik porównywalny do osiągniętego w listopadzie 2022 r.

- Sprzedaż w Miraculum utrzymuje się na wysokim poziomie, konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię: rozbudowujemy ofertę i poszerzamy dostępność naszych produktów. Bardzo cieszy nas wzrost znaczenia nowoczesnego kanału dystrybucji. Na wzrost sprzedaży wpływa umacnianie pozycji naszych marek. Tym bardziej z wielką radością przyjęliśmy informacje, że nasz krem do golenia marki LIDER uzyskał najwyższy wynik sprzedaży ilościowej i wolumenowej w segmencie kremów w kategorii kosmetyków do golenia na rynku w Polsce* - komentuje Sławomir Ziemski, prezes Miraculum

Nowoczesny kanał dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, w samym listopadzie wypracował 1,8 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 13 proc. r/r.

*Badanie zrealizowane przez firmę badawczą NielsenIQ
# Newsy producenci
 reklama