Mediheal stawia na wielkie testowanie

Mediheal stawia na wielkie testowanie

10 tysięcy Polek weźmie udział w akcji testowania masek MEDIHEAL na żywo. To będzie pierwszy taki rekord w Polsce, być może także na świecie... Za ten niecodzienny challenge odpowiada marka pielęgnacyjna nr 1 w Korei, MEDIHEAL.

W akcji udział wezmą udział, m. in. KATOSU - mistrzyni makijażu i ambasadorka marki, Miss Polonia - Natalia Gryglewska, Grupa BTS Army oraz grono tik-tokerek.

Konsumentki, które chcą dołączyć do wyzwania i wziąć udział w biciu rekordu muszą w dniach od 14.06 do 19.06 odebrać w drogeriach HEBE swoją maseczkę za symboliczny 1 grosz. 20 czerwca - między godziną 20:00 a 23:59 - należy opublikować na swoim profilu instagramowym zdjęcia lub film z testowania maski Mediheal BTS z oznaczeniem #rekordmediheal. Bicie rekordu będzie udostępniane na profilu drogerii Hebe.

MAEDIHEAL to topowa marka w kategorii kosmetycznych masek w płachcie, inspirowana koreańską pielęgnacją i medycyną estetyczną. Wyróżniki brandu to skuteczność pielęgnacji, oparta kosmetykach bogatych w składniki aktywne. MEDIHEAL stawia na skuteczność, idącą w parze z zaawansowanymi technologiami przyszłości.

Akcja pod hasłem #RekordMediheal to element tegorocznej kampanii promocyjnej marki, opartej na kanałach digitalowych i influence marketingu. Adresowana jest do kobiet lubiących nowinki kosmetyczne i ceniących skuteczność w pielęgnacji.

# Newsy producenci
 reklama