Mediheal inwestuje w mocną kampanię reklamową

Mediheal inwestuje w mocną kampanię reklamową

Lider w Korei maseczek w płachcie, marka Mediheal prowadzi bardzo szeroką kampanię reklamową, która swoim zasięgiem obejmuje różne platformy komunikacyjne. Zobaczmy kampanie zarówno offline jak i online. Bardzo ważnym elementem będą nawiązane współprace w ramach influencer marketingu na kanałach Instagram, Youtube oraz blog.

Kampania prowadzona jest przede wszystkim w digitalu w przestrzeni Social Media, czyli na Facebooku, Instagramie oraz w YouTube. - Działamy mocno w przestrzeni influencer marketingu, szczególnie w tych dwóch ostatnich wymienionych przeze mnie kanałach. Poza współpracą z twórcami i celebrytami cały czas emitujemy spoty reklamowe, które naprzemiennie wyświetlają się zarówno odbiorcom Social Mediów, jak i sieci Google Display Network. Korzystamy z wielu narzędzi, m.in. Brand Lift, dzięki któremu jednocześnie zbieramy feedback z rynku, chociażby w postaci brand awareness. A aby zrobić jeszcze większy szum, pracujemy również content marketingowo, a także publikujemy wiele reklam natywnych - mówi Marta Skorupska, brand manager Mediheal.

Do udziału w kampanii marka zaprosiła m.in Katosu - znaną makijażystkę i blogerkę, która od wielu lat tworzy cieszące się ogromną popularnością tutoriale makijażowe. Pokazuje w nich jak wykonać samodzielnie perfekcyjny makijaż na każdą okazję. Opinią ze swoimi odbiorcami podzielą się również Tamara Gonzalez-Perea- polska blogerka modowa, prezenterka telewizyjna i stylistka, Viva a Viva czy Klaudia Cukier Puder. Zobaczymy także filmy przygotowane przez Agnieszkę Zielińską, skin-eksperta.

Mediheal współpracuje z najlepszymi. Marka nawiązała współpracę ze światowej sławy wokalistami, najbardziej rozpoznawalnym zespołem BTS, którego utwory muzyczne trafiają na pierwsze miejsca list przebojów, także w Polsce.  Zwieńczeniem współpracy jest limitowana seria masek w płachcie BTS EDITION, 8 masek w płachcie z wizerunkami gwiazd K-POP plus miły upominek - kolekcjonerska plansza z wokalistami BTS.

W ramach trwającej kampanii odbędzie się także wielkie testowanie produktów z serwisami internetowymi wizaz.pl oraz ofeminin.pl. Internautki będą mogły podzielić się swoimi odczuciami, wrażeniami i efektami po zastosowaniu tych innowacyjnych, koreańskich masek w płachcie.

Mediheal codziennie dba o zmieniające się potrzeby skóry konsumentów z całego świata. Dostarcza zaawansowane technologicznie maski w płachcie o unikatowych strukturach i formulacjach w cenach, które nie obciążają domowego budżetu.

Podchodząc naukowo do tworzenia masek, marka Mediheal jest zaangażowana w ciągłe badania i rozwój, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Przenosząc technologie zaczerpnięte z medycyny estetycznej na poziom codziennej pielęgnacji czyni ją innowatorem w kategorii masek od ponad 10 lat.

Produkty są dostępne w Drogerii Rossmann, Drogerii Hebe, Drogerii Douglas, Drogerii Natura Superpharm i w licznych e-commercach.

# Newsy producenci
 reklama