Maybelline New York w nowej kampanii stawia na murale

Maybelline New York w nowej kampanii stawia na murale

Kliknij po efekt rozświetlenia - pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York. Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. 

Pierwsza z wykorzystanych w kampanii instalacji to mural motion, który dynamicznie nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje produkt. Drugi mural wykorzystuje technologię LED, wyposażony jest w innowacyjną gąbkę, przymocowaną do ściany jako dodatkowy element, podkreślający Instant Perfector Glow. Murale umiejscowione są w Warszawie przy Metrze Politechnika (ul. Jaworzyńska i ul. Waryńskiego).

- Zależało nam na wyrazistym podkreśleniu właściwości produktu z naciskiem na efekt końcowy jaki gwarantuje, czyli promienny wygląd, zgodnie z hasłem kampanii „Kliknij po efekt rozświetlenia”. Dokładnie taki był nasz cel, gdy planowaliśmy dotarcie do kobiet w wieku 18-44 lata – mówi Patrycja Jakubowska, senior brand managerka Maybelline New York (L’Oréal Polska). W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker. Działania reklamowe potrwają do połowy marca. Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.

# Newsy producenci
 reklama