To pierwsza odsłona długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 roku.
- Nowa emulsja oczyszczająca, bazująca na sprawdzonych i skutecznych, ale delikatnych składnikach jest elementem codziennej pielęgnacji zarówno Marleny jak i Kuby. Pary, która w mediach społecznościowych stworzyła zaangażowaną grupę odbiorców ceniących ich szczerość - powiedziała Karolina Jankauskaite, junior brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
Nowych ambasadorów obserwują miliony osób na TikToku. Wrześniowa kampania z Marleną Sojką i Kubą Norkiem skupi się wokół hasła: “Moc delikatnego oczyszczania”, za którym stoi nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active.
- Odbiorcy cenią ich za ogromny dystans do siebie oraz autentyczność, której często brakuje w mediach społecznościowych. Garnier wierzy, że gdy dbasz o siebie i dobrze czujesz się ze sobą, pozytywnie nastawiasz się do siebie i tak też działasz na innych. Z tego powodu Marlena Sojka i Kuba Norek to doskonali ambasadorzy marki. W kampanii połączyło ich coś jeszcze – moc delikatnego oczyszczania, za którą stroi nawilżająca emulsja oczyszczająca Garnier Pure Active – podsumowała Karolina Szczepanowska, advocacy brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics
Autorem kampanii Garnier Pure Active z Marleną Sojką i Kubą Norkiem jest Paweł Księżopolski. Artysta ma w swoim dorobku globalne kampanie beauty dla topowych marek kosmetycznych. Jego prace reklamowe zostały docenione na Festiwalu Reklamy w Cannes oraz nagrodzone srebrem i brązem na DMA.
Za produkcję odpowiadała natomiast agencja VML Poland. W realizację przedsięwzięcia jest także zaangażowana agencja Enyo, która uczestniczyła na każdym etapie prac - od wsparcia przy wyborze ambasadorów, przez negocjację kontraktów, aż po realizację zawartych w nich świadczeń.
Kampania potrwa przez cały wrzesień w digitalu i mediach społecznościowych. Garnier Pure Active jest dostępna w szerokiej dystrybucji. Produkt można kupić m.in. w Rossmannie i Hebe.
Sugerowana cena: 39,99 zł.