Markę Miya Cosmetics pokochały konsumentki i doceniają branżowi eksperci

Markę Miya Cosmetics pokochały konsumentki i doceniają branżowi eksperci

Anna Białas-Bednarczyk i Anna Koss zwyciężyły w konkursie organizowanym przez branżowy miesięcznik "Wiadomości Kosmetyczne" jako najbardziej perspektywiczny debiut rynkowy w kategorii pielęgnacji twarzy. Od siebie dodam, że nie zawężałabym tego wyłącznie do tej jednej kategorii. MIYA Cosmetics to dziś jedna z najdynamiczniej rozwiających się marek kosmetycznych w Polsce.

Jury tegorocznej edycji konkursu, w skład którego wchodzą osoby zarządzające największymi sieciami drogerii, uznało, iż MIYA Cosmetics to najbardziej perspektywiczna marka, która w ubiegłym roku zadebiutowała w sklepach.

MIYA Cosmetics obecna na rynku niespełna dwa lata, szturmem podbiła nie tylko serca Polek, ale też półki największych sieci drogerii. Założycielki Anna Białas-Bednarczyk i Anna Koss swój biznes budowały we dwie, bez zaplecza korporacyjnego, pracując z kawiarni. Mimo to bardzo szybko przekonały do marki decydentów najbardziej liczących się sieci drogeryjnych i w ekspresowym tempie zbudowały szeroką dystrybucję i udziały w bardzo konkurencyjnym i nasyconym segmencie produktów do pielęgnacji twarzy.

Według raportów Google MIYA Cosmetics to aktualnie jedna z najszybciej rosnących marek kosmetycznych (wyniki na podstawie ilości wyszukiwań).

Na wyjątkowo szybki sukces i dynamiczny rozwój MIYA Cosmetics składa się niezwykle precyzyjnie przemyślana i czytelna dla swoich odbiorców wizja. Debiut na rynku właścicielki poprzedziły wnikliwą analizą kobiecych potrzeb pielęgnacyjnych, co w połączeniu w osobistymi potrzebami związanymi
z urodą i zawodowymi kompetencjami pozwoliło uzyskać niemal gotową receptę na doskonałą markę i osiągnąć status bestsellera w swojej kategorii.

MIYA to dynamiczna marka dla aktywnych, nowoczesnych kobiet.

Piękne, energetyczne opakowania kryją formuły wysokiej jakości oparte na naturalnych składnikach. Założycieli marki postawiły na wygodę stosowania, wielofunkcyjność, dostępność cenową i widoczny efekt pielęgnacyjny, by unikając czasochłonnej rutyny pozwolić kobietom czuć się pięknie bez wysiłku.

Od pierwszego spojrzenia widać, że MIYA Cosmetics jest pełna pasji i dobrej energii, stworzona przez kobiety doskonale rozumiejące potrzeby innych kobiet.

Brakowało nam produktów dla kobiet takich, jak my: aktywnych i zabieganych. Marzyłyśmy o pielęgnacji, która dostosuje się do nas, a nie odwrotnie. Pragnęłyśmy kosmetyków, które będą naturalne, skuteczne i których można używać na setki sposobów, od ręki ciesząc się piękną skórą. Dlatego założyłyśmy MIYA Cosmetics

– mówią właścicielki.

Złoty Medal w branżowym plebiscycie to werdykt spójny z prestiżowymi nagrodami wiodących magazynów kobiecych. MIYA Cosmetics może pochwalić się dwukrotnym wyróżnieniem magazynu Glamour – tytył Glammies 2017 i Glammies 2018 oraz nagrodą Best Beauty Buys 2018 magazynu In Style. Kosmetyki MIYA regularnie goszczą na łamach kolumn urodowych najlepszych tytułów – VOGUE, Harper’s Bazaar, Twój STYL czy ELLE, a dynamicznie prowadzony profil na Instagramie przyciąga tysiące fanek, tworząc zaangażowaną społeczność, która docenia bezpośredni, życzliwy kontakt z twórczyniami marki.

MIYA to ulubieniec największych polskich blogerek, gwiazd, modelek, dziennikarek, profesjonalnych makijażystów oraz – co równie ważne – „prawdziwych” kobiet. Pielęgnacja wysokiej jakości, wyczucie kobiecych potrzeb, umiejętność wpisywania się w topowe trendy kosmetyczne oraz widoczna na wszystkich płaszczyznach przemyślana strategia promocyjna to połączenie, które sprawia, że MIYA Cosmetics cieszy się ogromnym zainteresowaniem konsumentek i klientów biznesowych. Każdy chce mieć MIYĘ na swojej półce.

Założycielki marki, Anna Białas – Bednarczyk i Anna Koss, z rozmachem planują rozwój eksportu.

W manifest swojej marki wpisały hasło #JestemGotowa. Nie mamy żadnych wątpliwości - MIYA jest gotowa na kolejne sukcesy!

# Newsy producenci
 reklama