Marka true men skin care weszła do Aelia Duty Free

Marka true men skin care weszła do Aelia Duty Free

True to polska marka specjalistycznych produktów do pielęgnacji męskiej skóry, która zadebiutowała w 2021 r. 

Brand rozpoczął współpracę z Aelia Duty Free, największym operatorem sieci sklepów wolnocłowych na lotniskach w Polsce.

Wejście do sprzedaży to kolejny krok do budowy silnej sieci dystrybucji w kraju oraz szansa na dalszą ekspansję na rynki zagraniczne. W maju br. produkty trafią do sklepów zlokalizowanych na lotniskach w Warszawie, Krakowie i Gdańsku.

Kosmetyki true™ men skin care to preparaty do pielęgnacji skóry stworzone z myślą o dbających o siebie, nowoczesnych mężczyznach w każdym wieku. Ich producentem i właścicielem jest FerrumLabs S.A, a za marką stoi Maciej Adamaszek, biznesmen z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu brandów. Kosmetyki są produkowane w Polsce z surowców pochodzących z Unii Europejskiej. Wyróżniają się najwyższym dopuszczalnym stężeniem składników aktywnych i składami wolnymi od olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Produkty są dystrybuowane do specjalistycznych gabinetów kosmetycznych oraz dostępne w sprzedaży dla klientów indywidualnych online oraz stacjonarnie w drogerii Polish Nature Beauty Bar, zlokalizowanej w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Od maja będzie je można nabyć na miejscu również na wybranych lotniskach.

Lotniska furtką do pozyskania nowych klientów

Aelia Duty Free to sieć sklepów oferujących podróżnym możliwość zakupu produktów delikatesowych, kosmetyków oraz perfum najlepszych światowych i polskich brandów, po cenach wolnocłowych. Punkty sieci znajdują się na terenie 10 głównych portów lotniczych w kraju, a także w wybranych państwach europejskich oraz Nowej Zelandii i Nowej Kaledonii. True™ men skin care dołącza do grona marek kosmetycznych, dostępnych na lotniskach w Polsce. Produkty, utrzymane w duchu minimalizmu kosmetycznego, w maju trafią do sprzedaży w sklepach zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie i Gdańsku.

– Rozpoczęcie współpracy z Aelia Duty Free to dla nas kolejne, olbrzymie osiągnięcie. Startujemy w trzech miastach, natomiast w kolejnych miesiącach będziemy pojawiać się w następnych punktach sieci w Polsce. Docelowo produkty naszej marki będą dostępne również w sklepach na lotniskach zagranicznych. Obecność w sieci należącej do międzynarodowej firmy Lagardère Travel Retail, daje nam możliwość realizacji naszej strategii rozwoju opartej na dynamicznej ekspansji zagranicznej. Lotniska to bardzo ważny punkt dotarcia do klientów z różnych państw – sklepy bezcłowe przyciągają turystów bogatym asortymentem produktów, często trudnodostępnych w innych miejscach. Korzystne ceny bez podatku celnego sprawiają, że podróżni chętnie zaopatrują się tam nie tylko w to, czego zapomnieli ze sobą zabrać, ale też nabywają prezenty dla bliskich. Wierzę, że kosmetyki naszej marki również przypadną im do gustu – mówi Maciej Adamaszek, twórca true™ men skin care i prezes FerrumLabs S.A.

Globalne ambicje

Choć true™ men skin care to młoda marka na rynku, śmiało nawiązuję współprace z międzynarodowymi firmami i stawia na szeroką dystrybucję. W minionym, pierwszym roku działalności, brand zyskał miano paneuropejskiego partnera Amazon Prime, czyli największej platformy e-commerce na świecie. Produkty true™ można też nabyć w Notino.pl – największej w Europie drogerii internetowej, która dociera do 24 państw. Kosmetyki są także dostępne w czołowej europejskiej sieci drogerii online Make UP, sprzedającej asortyment partnerów do 19 państw. – Nie zamierzamy zwalniać tempa rozwoju – na samym początku założyliśmy, że true™ ma być marką globalną. Konsekwentnie budujemy obecność na półkach największych sklepów online o zasięgu międzynarodowym jak Amazon czy Notino, a nasze produkty cieszą się zainteresowaniem konsumentów – zostały m.in. wyróżnione na łamach brytyjskiego wydania magazynu GQ. Nie ukrywam, że naszą ambicją jest również wejście do sprzedaży stacjonarnej poza granicami kraju, nad czym pracujemy. Na ten moment stawiamy na rynek europejski, ale w kolejnych latach działalności chcemy wejść także na rynek amerykański – dodaje Maciej Adamaszek.

# Newsy producenci
 reklama