Marka BaByliss rozpoczyna nową kampanię na TikToku

Marka BaByliss rozpoczyna nową kampanię na TikToku

Wystartowała nowa kampania digital marki BaByliss – producenta sprzętu do stylizacji włosów. Akcja #BaBylissExpressYourself realizowana jest w ramach strategii komunikacji Get Your Look, realizowanej przez markę od 2019 r.

BaByliss to modowa marka produktów do stylizacji włosów, a główna myśl, która jej przyświeca to: fryzura jest kropką nad i codziennej stylizacji. Bądź sobą, w swoim stylu. Motywem przewodnim kampanii BaByliss Express Yourself jest challenge na TikToku, a jej celem pokazanie, jak duży wpływ na efekt i charakter stylizacji ma fryzura.

Lubisz bawić się modą i pokazywać swoje stylizacje „przed i po”? Jesteś inspiratorką how to make up, pokazujesz lub szukasz inspiracji modowego looku how to? Świadomie bawisz się fryzurą, aby pokazać jak wyrazić siebie? Dołącz do #BaBylissExpressYourself, nagraj TikToka z efektem „przed i po”, pokaż w jaki sposób fryzura dopełnia stylizację i wygraj produkty BaByliss®!

- W najnowszej kampanii marka BaByliss stawia na dotarcie w zupełnie nowym medium, z nową mechaniką, do nowej - młodszej grupy docelowej, zgodnie z ideą „fryzura jest kropką nad i stylizacji”. Poprzez wykorzystanie efektu „przed i po” chcemy pokazać jak wielki wpływ na charakter stylizacji mają dobrze wyglądające, zadbane włosy. Wiemy, że istnieje wiele sposobów wyrażania siebie i jest to idea, która przyświeca marce od lat. Wprowadzając na rynek coraz to nowsze produkty, stworzone w odpowiedzi na potrzeby kobiet, chcemy pomagać w wyrażaniu swojego stylu poprzez fryzurę - mówi Grzegorz Chmielecki, General Manager, BaByliss Polska

- Nieustannie poszukujemy nowych kanałów dotarcia pozwalających na przedstawienie marki BaByliss. Dlatego w przypadku tej aktywności postawiliśmy na potencjał TikToka. Dla konsumentów lubiących bawić się modą, której fryzura stanowi nieodłączny element stylizacji nie tylko okazjonalnej, ale i tej codziennej - dodaje Ewa Buczny, Managing Director GRUPA BUKKO

Działania obejmują kampanię TikTok Ads, influencer marketing oraz aktywację konkursową dla konsumentów. Za koncepcję kreatywną kampanii, współpracę z influencerami oraz koordynację działań mediowych i contentowych z agencją centralną odpowiada agencja GRUPA BUKKO.  

# Newsy producenci
 reklama