Marka AA pielęgnuje naturalne piękno i łączy pokolenia

Marka AA pielęgnuje naturalne piękno i łączy pokolenia

Z okazji 24. urodzin serwisu wizaż.pl, redakcja przyznała marce AA specjalną nagrodę za „Profesjonalne pielęgnowanie naturalnego piękna, łączenie pokoleń i podkreślanie, że upływający czas jest siłą, nie słabością”. 

Marka AA została doceniona za to, na co stawia od początku swojego istnienia —kompleksowe dbanie o kobiety i wrażliwość na ich potrzeby, przede wszystkim te związane z pielęgnacją i urodą (ale nie tylko!). 

AA celebruje szeroko rozumiane, naturalne, autentyczne i różnorodne piękno. Od lat stawia na ambasadorki, które są reprezentantkami różnych pokoleń. Wśród ambasadorek wymienić można Magdę Pieczonkę, Ewę Wachowicz, Irenę Wielochę, Amelię Szczepaniak czy Magdę Popławską.

Marka wspiera kobiety na wielu etapach życia, zachęca do pozostawania w zgodzie ze sobą i życia na własnych zasadach. Pomaga w budowaniu pewności siebie i samoakceptacji. 

Najważniejszą ambasadorką marki pozostaje oczywiście Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy OCEANIC.

# Newsy producenci
 reklama