MARKA AA  - 40 LAT DOŚWIADCZENIA W PIELĘGNACJI SKÓRY WRAŻLIWEJ

MARKA AA - 40 LAT DOŚWIADCZENIA W PIELĘGNACJI SKÓRY WRAŻLIWEJ

To już 40 lat! W tym roku marka AA świętuje okrągły jubileusz. Jest jedną z najstarszych polskich marek na rynku kosmetycznym.

Wszystko zaczęło się w 1982 roku, kiedy to polska firma rodzinna OCEANIC wprowadziła do sprzedaży słynny „pomarańczowy krem”, czyli pierwszy krem marki AA (od Anty Alergiczny) Cera Wrażliwa do pielęgnacji skóry wrażliwej. Produkt odniósł oszałamiający sukces, sprzedaż ruszyła w setkach tysięcy sztuk. Tym samym marka stała się pionierem w udostępnianiu światowych trendów kobietom w Polsce. Dziś hipoalergiczny krem AA Cera Wrażliwa to już produkt kultowy, który od czterech dekad cieszy się zaufaniem milionów kobiet jako remedium na cerę wrażliwą.

Przy okazji 40-lecia marka AA opowiada swoją historię na nowo i przypomina o wartościach, którym jest wierna od początku istnienia. Dlatego też logo AA Allergy Tested zmienione zostało na AA Sensitive Beauty Products – firma idzie z duchem czasu, ale jednocześnie podkreśla swoje DNA

Temu wyjątkowemu jubileuszowi towarzyszyć będzie kampania pod hasłem #jestemwrażliwAA, mająca na celu zarówno odświeżenie wizerunku marki jak i rozszerzenie flagowej gamy AA Cera Wrażliwa.

Na nowo zdefiniowana wrażliwość

Wrażliwość nie jest powodem do wstydu, większość z nas ma wrażliwą skórę. Nasza wrażliwość przejawia się też w tym, jakie jesteśmy. To moc, która pozwala czerpać z życia więcej emocji i budować wartościowe relacje. W kampanii marka odwołuje się do obu obszarów wrażliwości. Chce przekonać wszystkich, że jest nas wiele i że wrażliwość jest piękna.

Bohaterkiami kampanii AA Cera Wrażliwa są:

  • Ewa Wachowicz – wrażliwa na zmysły, empatyczna ambasadorka linii AA Technologii Wieku
  • Julia Żugaj – wrażliwa na każdą drobną chwilę, popularna przedstawicielka pokolenia Z.
  • Nicole Akonchong – wrażliwa na relacje uczestniczka Top Model
  • Agata Manosa – wrażliwa na piękno dziennikarka beauty
  • Irena Wielocha – wrażliwa na to co przynosi czas przedstawicielka pokolenia 70+

Nowe, nowe

Flagowa gama AA Cera Wrażliwa przeszła relunch i powiększyła się o nowe produkty. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych kobiet, które borykają się z problemem wrażliwej cery, marka wprowadza na rynek nowe produkty AA Cera Wrażliwa. Są to najbardziej uniwersalne warianty kultowego kosmetyku! Marka rozszerzyła gamę AA Cera Wrażliwa o produkty, które zawierają lżejsze formuły, dopasowane do potrzeb młodszej konsumentki 20+. Są bogate w popularne składniki aktywne, intensywnie nawilżają skórę wrażliwą.

Wśród kompletnie nowych produktów na rynek wchodzą: AA Cera Wrażliwa krem intensywnie nawilżający 72h na dzień,  AA Cera Wrażliwa S.O.S. krem kojąco-regenerujący, AA Cera Wrażliwa płyn micelarny nawilżająco-kojący, AA Cera Wrażliwa mleczko 2w1 kojąco-nawilżające.

Innowacyjna linia hipoalergicznych kosmetyków o szczególnie wysokiej tolerancji dla wrażliwej skóry - skłonnej do alergii, reagującej podrażnieniem na skutek czynników środowiskowych (słońce, wiatr, mróz). Kosmetyki zapewniają skuteczne kojenie podrażnień i zaczerwienień. Gwarantują optymalny poziom nawilżenia, zapewniając długotrwały komfort. Pielęgnacja odpowiednia dla każdego rodzaju cery. W recepturach lekkie, intensywnie nawilżające formuły z kwasem hialuronowym, ceramidami, skwalanem, masłem shea, alantoiną, D-panthenolem.

40 lat od debiutu to również dobry moment na redisagn znanych i kochanych produktów. Od teraz kosmetyki będą dostępne w nowej szacie graficznej i szklanych słoiczkach.

Niezmienne pozostają hipoalergiczne formulacje, opatentowana technologia ochrony skóry MLS (niewidzialna ochrona skóry - mikrobariera ochronna, która zapewnia spoistość komórkową, wzmacnia funkcję ochronną skóry, zwiększa jej tolerancję na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości). W recepturach znajdują się składniki łagodzące i kojące: alantoina, pantenol, witamina E, nie ma natomiast parabenów, barwników czy kompozycji zapachowej.

W nowej odsłonie zobaczymy: AA Cera Wrażliwa krem nawilżająco-ochronny do każdego rodzaju cery 24 h bezzapachowy, AA Cera Wrażliwa krem półtłusty do każdego rodzaju cery 24 h bezzapachowy, AA Cera Wrażliwa krem tłusty do cery suchej i normalnej 24 h bezzapachowy.

76 proc. kobiet w Polsce deklaruje, że ma skórę wrażliwą. Marka AA od 40 lat udowadnia, że jest wrażliwa na skórę. Tworzy produkty hipoalergiczne, dopasowane do potrzeb wyjątkowo wymagających konsumentek, przebadane klinicznie na alergikach. Ekspertyza marki i wynikające z niej zaufanie konsumentów sprawiają, że jej pozycja rynkowa jest wysoka. Linia AA Cera Wrażliwa to po prostu kultowe kosmetyki.

Kolejnych pięknych rocznic!!!

# Newsy producenci
 reklama