Była dyrektor L’Oréal pokieruje linią zapachów start-upu składającą się z czterech propozycji. Kosmetyki zadebiutowały na rynku w czerwcu br.
Stworzona przez Shauna Neffa i perfumiarza Jérôme Epinette, marka Noyz ma na celu „zburzenie” branży zapachami, które są „niefiltrowane” i „inspirowane prawdziwymi historiami”.
Higuera jest zachwycona dołączeniem do marki, która „tworzy zapachy premium, wyjątkowo ekspresyjne, zakorzenione w prawdziwej, surowej i autentycznej opowieści”. - W Noyz nie tylko tworzymy zapachy, tworzymy doświadczenia, które zaskakują Twój nos i łączą się z Twoim sercem - napisała na Instagramie. - Moim celem jest wysunięcie na pierwszy plan opowieści i społeczności, zburzenie norm i uczynienie z Noyz marki, którą konsumenci nie tylko pokochają, ale poczują się jej częścią - podkreśla.
Higuera ma wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej. Ostatnio pełniła funkcję dyrektora generalnego należącej do L’Oréal firmy Urban Decay (od września 2020 do marca 2024). Powierzono jej zadanie modernizacji marki, zwłaszcza w handlu detalicznym specjalistycznym i DTC. Wcześniej zajmowała kilka innych stanowisk kierowniczych u francuskiego giganta kosmetycznego. Były to m.in. stanowisko starszego wiceprezesa ds. marketingu w L’Oréal Paris oraz dyrektora generalnego Dermablend Professional Global & US.
Beach House Group jest inkubatorem stojącym za wieloma markami kosmetycznymi celebrytów, w tym Florence by Mills Millie Bobby Brown i Pattern Beauty Tracee Ellis Ross.
O marce NOYZ piszemy również w naszym artykule.