Maja Włoszczowska ambasadorką GREEN VELO - nowej marki kosmetyków dla aktywnych

Maja Włoszczowska ambasadorką GREEN VELO - nowej marki kosmetyków dla aktywnych

Na rynku zadebiutowała nowa marka naturalnych kosmetyków – GREEN VELO, której twarzą została utytułowana kolarka górska – Maja Włoszczowska, medalistka Mistrzostw Świata i Igrzysk Olimpijskich.

Badania potwierdzają, że Polacy wiedzą, iż sport to zdrowie – aż 75,9 % deklaruje aktywność fizyczną (raport Ministerstwa Sportu i Turystyki/2021). Jednak w skali całej Europy, jesteśmy nadal daleko w tyle – na 25. miejscu (Euromonitor International). To właśnie z myślą o tych, którzy cenią sobie ruch w różnorodnym wymiarze, stworzona została wyjątkowa linia pielęgnacyjna do ciała.

Aktywność fizyczna jest niezbędna w prewencji chorób cywilizacyjnych. Zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia osoby dorosłe powinny poświęcać na aktywność fizyczną przynajmniej 150 minut tygodniowo w przypadku, kiedy intensywność ćwiczeń jest umiarkowana, lub 75 minut, gdy wysiłek fizyczny jest intensywny. Należy pamiętać również o codziennym ruchu poza treningowym, jak jazda rowerem, czy długie spacery po całym dniu pracy. 

- Sport to zdrowie, wie o tym każdy z nas. Celem marki GREEN VELO jest zachęcenie do ruchu i codziennej aktywności, od najdrobniejszych działań – jak spacery, jazda na rowerze, po bieganie. Marka poprzez szerokie portfolio produktów, pozwoli dodatkowo cieszyć się zrealizowanymi aktywnościami przed i po - mówi Sebastian Wągrodzki, brand manager marki Green Velo (Madonis).

- Jako zawodowy sportowiec chętnie angażuję się we wszelkiego rodzaju działania propagujące zdrowy styl życia. Marka GREEN VELO jest szczególnie bliska moim wyborom. Dodatkowe wsparcie rozwoju środowiska rowerowego, poprzez przekazanie 1% ze sprzedaży na rozbudowę ścieżek rowerowych – zachęci do częstszego korzystania z roweru jako środka transportu i podniesie bezpieczeństwo rowerzystów - dodaje Maja Włoszczowska, najbardziej utytułowana polska kolarka górska, ambasadorka marki GREEN VELO.

GREEN VELO ma za zadanie być czymś więcej, niż marką do pielęgnacji. Poza zachęcaniem do zdrowego i aktywnego trybu życia, w DNA kosmetyków wpisane zostały realne działania, celem stworzenia możliwości do rozwoju sportowych pasji. W ramach swoich działań GREEN VELO wesprze propagowanie ruchu - 1% ze sprzedaży kosmetyków przeznaczone zostanie na tworzenie ścieżek rowerowych w Polsce.

GREEN VELO to 17 kosmetyków do pielęgnacji ciała. W ofercie znajdują się – żele pod prysznic, mydła w płynie, płyny do higieny intymnej, balsamy i kremy do ciała, kremy do rąk i stóp. Dostępna jest również dedykowana seria dla mężczyzn - żel pod prysznic + szampon (2 w 1) o wyjątkowych i energetyzujących zapachach – Dębowego mchu i bergamotki, Pomarańczy i cedru oraz Pieprzu i paczuli. Nowatorskie wegańskie formuły produktów łączące składniki naturalne, wyjątkowe nuty zapachowe i skuteczność działania. Bogate formuły ze składnikami naturalnymi jak np. masło shea, olejem migdałowym, olejem z awokado, czy wosk macadamia – zapewnią właściwą pielęgnację skóry.

Marka GREEN VELO dostępna jest w sieciach Drogerii Rossmann.

# Newsy producenci
 reklama