Podobnie jak Maffashion i Natalia Kukulska uważa wiele innych kobiet, które uczyniły ten kosmetyk płynem micelarnym numerem 1 w Polsce*. Charakterystyczna butelka z różową nakrętką to popularny wybór zarówno w przypadku osób, które chcą skutecznie pozbyć się makijażu, jak i po prostu w szybki i delikatny sposób oczyścić skórę. Połączenie prawdziwych ikon z ikonicznym kosmetykiem od Garnier nie jest zatem przypadkowe. Październikowa kampania to początek długoterminowej współpracy, która potrwa do końca 2025 roku.
Maffashion to ikona mediów społecznościowych, która stworzyła markę osobistą. Jej oryginalny styl i autentyczność sprawiły, że stworzyła prawdziwą społeczność. Jest przedstawicielką młodych i świadomych konsumentek, które ufają jej w kwestii modowych i urodowych wyborów. Natalia Kukulska to ikona polskiej sceny muzycznej, która od lat jest znana nie tylko jako piosenkarka, ale również autorka tekstów, kompozytorka i producentka. Artystka w kampanii Garnier występuje razem z córką, Anną Dąbrówką. Wyjątkowo zgrany duet mamy i córki łączy wiele, również różowy płyn micelarny od Garnier.
- Różowy Płyn Micelarny 3w1 od Garnier to kultowy już produkt do pielęgnacji milionów kobiet. Dlatego pierwsza lokalna komunikacja płynu micelarnego numer #1 w Polsce to odzwierciedlenie realnych insightów konsumenckich, wypowiedzianych głosem równie ikonicznych Polek, które z różnych powodów sięgają po nasz płyn na co dzień. I właśnie na tych codziennych wyborach, oparta jest nasza kampania – powiedziała Karolina Zielińska, brand manager Garnier Skin Care HUB Poland & Baltics.
- Maffashion i Natalia Kukulska to kobiety, które obecną pozycję wypracowały latami pracy. Ich zaangażowanie w połączeniu z talentem pozwoliło im uzyskać status ikon, które są wzorem do naśladowania dla kobiet w całym kraju. Z tego powodu doskonale pasują do roli lokalnych reprezentantek kultowego płynu micelarnego od Garnier, który jest numerem #1* w Polsce - podsumowała Karolina Szczepanowska, advocacy brand manager Garnier Skincare HUB Poland & Baltics.
Reżyserem oraz fotografem kampanii różowego płynu micelarnego Garnier z Maffashion, Natalią Kukulską i Anną Dąbrówką jest Paweł Księżopolski. Artysta ma w swoim portfolio globalne kampanie beauty dla cenionych marek kosmetycznych. Autor kampanii został również doceniony podczas Festiwalu Reklamy w Cannes, a jego prace doceniono również srebrem i brązem na DMA. Za produkcję zarówno od strony kreatywnej, jak i egzekucji, odpowiedzialna była agencja VML Poland, a więc jedna z najbardziej kreatywnych w Polsce we współpracy z Outlinefilm. Jednocześnie we współpracę z nowymi twarzami płynu micelarnego Garnier była zaangażowana agencja Enyo. Uczestniczyła ona na każdym etapie prac od wsparcia przy wyborze ikon do współpracy, przez negocjację kontraktów, aż po realizację zawartych w nich świadczeń.
Kampania potrwa przez cały październik oraz listopad. Będzie widoczna w punktach sprzedaży online i offline, a także w mediach społecznościowych.