Lush świętuje 27 kwietnia, bo to... światowy dzień bomby do kąpieli

Lush świętuje 27 kwietnia, bo to... światowy dzień bomby do kąpieli

Czy wiesz, że współzałożycielka firmy LUSH i wynalazca produktów Mo Constantine opracowała pierwszą bombę do kąpieli w 1989 roku?

Patent na ten rewelacyjny wynalazek marka otrzymała 27 kwietnia 1990 roku. Dlatego co roku LUSH świętuje tę przełomową datę, czyli Światowy Dzień Bomby do Kąpieli!

Firma LUSH uzyskała patent na bomby kąpielowe krótko po tym, jak Mo Constantine - jedna z założycielek i wynalazczyń firmy - zrobiła pierwszą na świecie bombę do kąpieli w swojej ogrodowej szopie w 1989 roku. Radość z gorącej, kolorowej i zabawnej kąpieli jest bardziej popularna niż kiedykolwiek. Niezależnie od tego, czy chodzi o kolory, zapachy, #bathart czy relaksujące doświadczenie, świat zakochał się w tym ikonicznym wynalazku od LUSH.

Jak do tego doszło? Wiemy!

Jest rok 1989. Na południu Anglii wynalazczyni i współzałożycielka firmy LUSH - Mo Constantine eksperymentuje z nowymi formułami, kolorami i kształtami, aby wprowadzić swój projekt w życie. Za wzór służą jej musujące tabletki przeciwbólowe. Z mieszaniny kwasu cytrynowego, sody oczyszczonej i olejków eterycznych wymyśla produkt, który na zawsze zmieni świat kąpieli: pierwszą na świecie bombę do kąpieli.

LUSH ma w swojej ofercie mnóstwo wariantów bomb kąpelowych, o różnych kształtach, zapachach, działaniu na skórę.

A teraz coś nowego, coś cyfrowego!

W marcu tego roku firma LUSH Cosmetics zaprezentowała pierwszą cyfrową bombę do kąpieli Bath Bot i swoją nową aplikację na festiwalu SXSW w Austin w Teksasie.

Pierwsza na świecie cyfrowa bomba do kąpieli to zabawny, kreatywny i rewolucyjny wynalazek, który wykorzystuje nowoczesną technologię, aby usprawnić codzienną rutynę. Po sparowaniu LUSH Bath Bot z aplikacją LUSH Bathe (iOS, Android) przez Bluetooth i wybierając dowolną świeżą, ręcznie robioną bombę do kąpieli LUSH z interfejsu aplikacji, można cieszyć się spersonalizowanym doświadczeniem, które angażuje wszystkie zmysły.

"W LUSH wierzymy w niesamowite, ręcznie robione produkty. Nasz pierwszy produkt technologiczny Bath Bot jest odzwierciedleniem tego przekonania. Celem Bath Bot i aplikacji LUSH jest wykorzystanie technologii dla dobra i tworzenie unikalnych doświadczeń zmysłowych" - Jack Constantine, Head of Digital w firmie LUSH.

Cyfrowa bomba do kąpieli jest obecnie dostępna tylko w przedsprzedaży na stronie producenta - nie ma możliwości kupienia jej w sklepach. Wysyłka będzie możliwa dopiero na jesieni. Na razie firma zaprasza klientów do zapisania się na listę oczekujących.

# Newsy producenci
 reklama