Lush Cosmetics wychodzi ze społecznościówek

Lush Cosmetics wychodzi ze społecznościówek

Firma Lush ogłosiła, że zawiesza działalność swoich kont na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku do czasu, aż te platformy społecznościowe zaczną lepiej chronić użytkowników przed szkodliwymi treściami.

Firma podjęła tę decyzję pod wpływem ostatnich doniesień kilku demaskatorów, w tym byłej pracownicy Facebooka, Frances Haugen, która ujawniła jak platforma podchodzi do ochrony swoich użytkowników, głównie dzieci i młodzieży przed szkodliwymi treściami, które są na niej publikowane.

Obecnie Lush Cosmetics wycofała z tych wszystkich mediów społecznościowych na wszystkich 48 rynkach, na których działa. Jednak nie znika z sieci zupełnie. Nadal będzie aktywna na Pintereście, Twitterze i YouTube.

Co ciekawe dwa lata temu Lush w Wielkiej Brytanii ogłosiła, że zawiesza swoje konta na Facebooku i Instagramie z powodu rosnących obaw o kontrolę przez platformy nad tym, kto widzi, a kto nie widzi jej postów. Wybuch pandemii Covid-19 spowodował, że firma wycofała się z tego postanowienia. Lush informuje na swojej stronie internetowej, że determinację firmy wzmocniły najnowsze informacje pochodzące od „odważnych demaskatorów”.

- Czujemy się zmuszeni do podjęcia własnych działań, aby chronić naszych klientów przed krzywdą i manipulacją, jakiej mogą doświadczyć, próbując połączyć się z nami w mediach społecznościowych - uzasadnia Lush Cosmetics.

Brytyjska firma Lush Cosmetics zajmuje się sprzedażą kosmetyków od 1995 roku. Ma obecnie 951 sklepów na całym świecie.

źródło: wirtualnemedia.pl
# Newsy producenci
 reklama