Loteria konsumencka Bielenda, BodyBoom i FaceBoom

Loteria konsumencka Bielenda, BodyBoom i FaceBoom

Z początkiem marca ruszyła wspólna loteria konsumencka marek kosmetycznych Bielenda, BodyBoom i FaceBoom. Jej partnerem jest sieć drogerii Hebe.

W akcji prowadzonej pod hasłem „Pomyśl o sobie i wygraj!” można wylosować miejskie crossovery Toyota Aygo X, suszarki do włosów Dyson oraz wartościowe zestawy kosmetyków. Aby wziąć udział w promocji należy kupić produkty marek za minimum 20 złotych w drogerii Hebe, w aplikacji Hebe lub na stronie www.hebe.pl, zachować paragon oraz zarejestrować go na www.loteriabielenda.pl. Loteria trwa przez dwa miesiące (od 1 marca do 30 kwietnia) – w tym okresie co godzinę losowany jest zestaw kosmetyków, w każdym tygodniu suszarka do włosów, a raz w miesiącu samochód.

Szeroka kampania reklamowa i komunikacyjna akcji prowadzona jest w stacjach radiowych, w magazynach kobiecych i na portalach lifestyle'owych, a także poprzez aktywności digitalowe, współpracę z influencerami oraz media społecznościowe. W drogeriach Hebe propagowana jest na materiałach POS. Wspólna loteria stanowi jeden z elementów wiosennych działań marketingowych, jakie realizują trzy marki kosmetyczne – wszystkie należące do firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne.

„Dzięki akcji promocyjnej z wykorzystaniem loterii chcemy dotrzeć do różnych grup konsumentek – to świetna zabawa i dodatkowa motywacja do zakupu dla tych, które stosują już kosmetyki Bielenda, BodyBoom i FaceBoom. Jednocześnie, chcemy też zainteresować nimi te osoby, które nie znają naszej pełnej oferty produktowej lub korzystają z pielęgnacji tych marek w sposób sporadyczny” – podkreśla Katarzyna Butrymowicz-Knap, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne jest jednym z liderów polskiego rynku kosmetycznego oraz właścicielką popularnych marek kosmetycznych, które tworzą produkty do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów – dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Do grupy, w ramach Bielenda House of Beauty Brands, należą takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional, Bielenda Professional Supremelab, BodyBoom, FaceBoom, HairBoom i BabyBoom, Soraya, Dermika oraz SheCare, SheFoot, SheHand i ManFoot. Od 2020 roku inwestorem i partnerem strategicznym firmy jest Innova Capital.
# Newsy producenci
 reklama