LOT nawiązał współpracę z marką kosmetyków naturalnych Phenome

LOT nawiązał współpracę z marką kosmetyków naturalnych Phenome

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają kolejne zmiany na swoich pokładach. Wszystko za sprawą nowej współpracy z polską, dynamicznie rozwijającą się kosmetyczną marką Phenomé, dzięki której każdy pasażer lotów dalekodystansowych w klasie biznes otrzyma bawełnianą kosmetyczkę z haftowanym logo PLL LOT.

W jej wnętrzu znajdą się dwa wyjątkowe produkty z jabłkowej linii Phenomé - krem o działaniu nawilżającym oraz regenerujący balsam do ust.

- Zaproszenie Phenomé do współpracy przy tworzeniu produktów dla naszych najbardziej wymagających gości - pasażerów klasy biznes Dreamlinerów PLL LOT - jest kolejnym etapem zmian w ofercie, jakie wprowadzamy, wsłuchując się w głos i potrzeby naszych klientów. Kosmetyki z najwyższej jakości składników oraz wyselekcjonowane akcesoria świetnie uzupełniają wyjątkowe doświadczenia podróży - mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.

W kosmetyczce znajdą się także: bawełniana opaska na oczy, skarpetki z lotniczym motywem, zatyczki do uszu, bambusowa szczoteczka oraz naturalna pasta do zębów.

Phenomé to marka, która jako jedna z pierwszych na rynku stworzyła kosmetyki z przyjaznych człowiekowi i środowisku naturalnemu składników. We wszystkich produktach woda w całości została zastąpiona hydrolatami, czyli cennymi składnikami aktywnymi pozyskiwanymi z roślin. Dzięki nim substancje aktywne wnikają znacznie szybciej i głębiej w skórę. Kosmetyki charakteryzują także wyrafinowane receptury oparte na bogactwie składników naturalnych oraz wyjątkowe nuty zapachowe.

- W Phenomé stawiamy na trzy elementy: skuteczność, jakość oraz działanie w trosce o człowieka i środowisko. Wszystkie zmiany w duchu LOT Destination ECO, które realizuje polski przewoźnik, są oznaką nowego, świeżego podejścia i myślenia o naturze. Jest to całkowicie spójne z polityką mojej firmy, dlatego cieszę się, że nasze naturalne kosmetyki znajdą się na pokładach Dreamlinerów PLL LOT, zwiększając tym samym komfort podróży - mówi Aldona Luterek, CEO Phenomé.

Nowe kosmetyczki od Phenomé to kolejny etap wprowadzania zmian w ofercie PLL LOT. W czerwcu br. narodowy przewoźnik i Krosno Glass ogłosiły długofalową współpracę w zakresie dostaw szkła na pokłady samolotów w klasach biznes i ekonomicznej premium. Dzięki kooperacji produkty z krośnieńskiej huty dotrą do ponad 100 portów lotniczych w Afryce, Ameryce Północnej, Azji i Europie.
# Newsy producenci
 reklama