LOreal - supermocna sprzedaż w pierwszym kwartale

L'Oreal - supermocna sprzedaż w pierwszym kwartale

W I kwartale 2023 r. sprzedaż wzrosła o 13% w odniesieniu do pierwszego kwartału roku poprzedniego. Francuski koncern odnotował sprzedaż w wysokości 10,38 mld euro w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2023, osiągając znakomite wyniki w działach produktów konsumenckich i kosmetyków dermatologicznych.

Sprzedaż produktów konsumenckich wzrosła o 14,7%. To zdaniem firmy zasługa strategii premiumizacji marek i efekt znaczącego wzrostu sprzedaży wolumenowej.

Kosmetyki do makijażu były najszybciej rozwijającą się kategorią w tym okresie, a premiery były świetnie przyjmowane przez konsumentki.

Tusz do rzęs Telescopic Lift marki L'Oréal Paris, podkład Bare With Me Blur Tint marki NYX Professional Makeup oraz Superstay Vinyl Ink w kolorze nude marki Maybelline New York znalazły się wśród najlepiej sprzedających się produktów.

Dział Dermatological Beauty, dawniej znany jako Active Cosmetics, również odnotował wzrost o 30,6% dzięki przyspieszeniu wzrostów rynkowych w Europie i na rynkach wschodzących. Marka La Roche-Posay odnotowała największy wpływ na wzrost dzięki produktowi do opalania Anthelios UVmune 400 oraz ponownemu wprowadzeniu na rynek Cicaplastu. Marka CeraVe odnotowała wzrost sprzedaży na całym świecie. Podobnie dobry kwartał zaliczyła niedawno przejęta przez L'Oréal amerykańska marka SkinBetter Science.

Prezes L'Oréal Nicolas Hieronimus stwierdził, że za sukcesem stoją innowacje we wszystkich działach oraz zaangażowanie zespołów L'Oréal na całym świecie, co pozwala firmie umacniać pozycję lidera.

"Mając na uwadze obecną niepewność, pozostajemy optymistycznie nastawieni do perspektyw rynku kosmetycznego, ambitni na przyszłość i pewni naszej zdolności do utrzymania przewagi nad rynkiem i osiągnięcia kolejnego roku wzrostu sprzedaży i zysków w 2023" – podsumował prezes firmy.

# Newsy producenci
 reklama