LOreal Professionnel Paris - marka mocno zanurzona w świecie wirtualnym

L'Oreal Professionnel Paris - marka mocno zanurzona w świecie wirtualnym

L'Oréal Professionnel Paris przedstawia zwycięzców międzynarodowego konkursu Style & Colour Trophy 2023. Tegoroczna edycja objęła również świat wirtualny, tworząc nową kategorię dla artystów tworzących obrazy generowane komputerowo (CGI) oraz ustanawiając Meta-morphosis jako motyw przewodni.

Ogłoszenie zwycięzców przybrało unikalną formę aktywacji na YouTube i platformie do gier Roblox.

Finaliści zarówno klasycznych, jak i wirtualnych stylizacji, zostali ocenieni podczas globalnego finału przez jury składające się z 4 cenionych na całym świecie osób z branży. Do oceny wpłynęło ponad 105 000 zgłoszeń, czyli pięć razy więcej niż w poprzedniej edycji.

Sławomir SuderZwycięzcą w kategorii ‘fryzjer’ został Jingwang Zhang z Chin kontynentalnych. Na drugim miejscu uplasował się reprezentant Polski – Sławomir Suder. Fryzjer z 15 letnim doświadczeniem, laureat konkursów krajowych i międzynarodowych. Jak sam mówi, fryzjerstwo to jego pasja, miłość i zawód. Artystyczna dusza, malarz i rzeźbiarz z mnóstwem kreatywnych i nowoczesnych pomysłów, które wykorzystuje w pracy przy sesjach zdjęciowych i w konkursach. Lekkie upięcia, oszałamiające stylizacje i kolor - to jego wizytówka. W codziennej pracy stawia na przemyślany plan działania. Według Sławomira dobrze wykonana koloryzacja, stylizacja czy strzyżenie zaczyna się od dobrego planu. Uwielbia naturalne efekty, ale kiedy może sobie pozwolić na szaleństwo, puszcza wodze fantazji.

Trzecie miejsce zajęła Rebecca Brent z Australii. Z kolei w kategorii artystów CGI zwyciężył ChuangPing Lv (Chiny kontynentalne). Obaj zwycięzcy – Jingwang Zhang oraz ChuangPing Lv zdobyli główną nagrodę w wysokości 10 000 euro.

Innowacyjny sposób na zaprezentowanie konkurencji

19 grudnia L'Oréal Professionnel Paris ogłosił na YouTube dwóch globalnych zwycięzców konkursu Style & Colour Trophy 2023. Po raz pierwszy marka stworzyła w tym celu całe wciągające doświadczenie na Roblox, platformie do gier z 40 milionami użytkowników. Przez 3 dni – od 5 do 8 grudnia – publiczność mogła głosować na swoją ulubioną wirtualną fryzurę w pierwszej w historii L’Oréal Professionnel Paris sesji ankietowej zorganizowanej w Fashion Famous – grze w ubieranki, która miesięcznie odnotowuje 24 miliony odwiedzin. Co więcej, aby uczynić finał jeszcze bardziej wciągającym, marka - jeszcze przed rozstrzygnięciem konkursu - umożliwiła graczom personalizowanie swoich awatarów za pomocą fryzur, które zakwalifikowały się do finału.

Marka zapowiada, że będzie nadal prężnie działać w wirtualnym świecie, a kolejne przejawy tego będzie można zobaczyć w całym 2024 roku.

# Newsy producenci
 reklama