Na wybiegu, obok globalnych gwiazd związanych z L'Oréal Paris, wystąpiła również polska ambasadorka – Julia Wieniawa-Narkiewicz.
23 września paryski Place de l’Opéra stał się centrum siostrzeństwa i celebrowania poczucia własnej wartości. Po raz drugi na pokazie mieliśmy polski akcent. W 2019 r. uczestniczyła w nim Joanna Horodyńska, a w tym roku Julia Wieniawa-Narkiewicz – lokalna ambasadorka marki L’Oréal Paris.
„Bycie częścią Le Défilé i reprezentowanie polskiej rodziny L'Oréal Paris to dla mnie ogromny zaszczyt. Jestem niezmiernie wdzięczna, że mogłam iść na wybiegu obok ikon takich jak Kendall Jenner, Eva Longoria czy Cara Delevingne. Cieszę się, że mogłam wnieść swoją cegiełkę do tego wspaniałego święta mody i kobiecej wspólnoty.” – podsumowała swój udział Julia Wieniawa-Narkiewicz.
L'Oréal Paris, w ramach współpracy z Paris Fashion Week, wspiera wielu młodych projektantów, ubierając w ich kreacje ambasadorki marki oraz zapewniając zespoły ekspertów od urody do stylizacji włosów i makijażu podczas Fashion Weeku. O perfekcyjne looki na tegorocznym Le Defille zadbali globalna dyrektorka ds. makijażu L’Oréal Paris, Val Garland, oraz międzynarodowy artysta i ekspert fryzjerstwa L’Oréal Paris, Stéphane Lancien, którzy wraz ze swoim utalentowanym zespołem stworzyli niezwykłe stylizacje, wykorzystując swoje kreatywne umiejętności do opracowania inspiracji w zakresie urody i fryzur na ten sezon.
Tegoroczny pokaz otworzyła francuska modelka Cindy Bruna w specjalnie zaprojektowanej kreacji od Mugler, a finał należał do Kendall Jenner, która również zaprezentowała projekt tej marki. Na wybiegu Le Défilé zobaczyliśmy także międzynarodowe ambasadorki L'Oréal Paris, takie jak Alia Bhatt, Marie Bochet, Cindy Bruna, Camila Cabello, Viola Davis, Cara Delevign, Jane Fonda, Luma Grothe, Kendall Jenner, Liya Kebede, Aja Naomi King, Eva Longoria, Andie MacDowell, Aishwarya Rai, Bebe Vio and Yseult. Dołączyły do nich inne inspirujące kobiety, ambasadorki z różnych krajów oraz influencerki, a każda z nich pojawiła się na Place de l'Opéra, reprezentując rodzinę L'Oréal Paris i tworząc wspólny manifest feminizmu i siostrzeństwa.
Marka zadbała o to, by wydarzenie było dostępne dla każdego – zarówno na miejscu, po wcześniejszej rejestracji, jak i online. Transmisje na żywo były dostępne na Instagramie, YouTube, stronach marki oraz na Robloxie, co pozwoliło uczestnikom z całego świata dołączyć do wydarzenia z dowolnego zakątka świata. W Paryżu zebrało się 3300 gości, 32 ambasadorek marki oraz 60 wizażystów i stylistów fryzur. Pokaz składał się z 6 aktów, z których każdy ukazywał inny wymiar piękna. Wydarzenie było transmitowane na żywo w ponad 20 krajach.